Geten123 Skrivet 1 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Ja den verkar bra. Ska nog börja titta på den efter jag har sett The Melancholy of Haruhi Suzumiya klart. Btw du Mikolan är detta rätt ordning av hur man ska se The Melancholy of Haruhi Suzumiya? 2,3,5,10,13,14,4,7,6,8,1,12,11,9. 2,3,5, och tio är dom jag har sett och dom är ju rätt ordning men är resten av ordningen rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Samurai Champloo Thanx, mr ZcruW ^^ Ska se om jag får tag på lite serier nu Hellsing och Samurai Champloo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 (redigerad) Finns det någon Anime serie om samuraier? Thanx, mr ZcruW ^^ Ska se om jag får tag på lite serier nu Hellsing och Samurai Champloo Det finns 2 filmer och ca 170 film-serier av Naruto. Naruto handlar lite som ninja style... Jag tycker det verkar shcysst.. ' BTW: Gäller denna tråd Filmer eller böcker/tidningar??? Redigerad 2 augusti, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Det finns 2 filmer och ca 170 film-serier av Naruto. Naruto handlar lite som ninja style... Jag tycker det verkar shcysst.. ' BTW: Gäller denna tråd Filmer eller böcker/tidningar??? Hittade inga buskar med bär. Den handlar nog om all Anime antar jag eftersom det inte står någon stans vad den handlar om bara att någon söker bra anime-serie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Hittade inga buskar med bär. Den handlar nog om all Anime antar jag eftersom det inte står någon stans vad den handlar om bara att någon söker bra anime-serie! Ok.. Jag kan hjälpa dig om du vill?? Ska leta efter Serien snart... ca 170*20 min ' 2: All Anime har ju sina bra egenskaper... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 2 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 (redigerad) Ey, du Mikolan finns det fler avsnitt efter episod nio? Edit: På The Melancholy of Haruhi Suzumiya alltså. Redigerad 2 augusti, 2006 av Geten123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Det finns 2 filmer och ca 170 film-serier av Naruto. Naruto handlar lite som ninja style... Jag tycker det verkar shcysst.. ' BTW: Gäller denna tråd Filmer eller böcker/tidningar??? Naruto har blivit alldeles för uttjatat nu mera, det var bättre förr i tiden vid dom 40 första avsnitten typ. Nu har det bara gått helt överstyr, Jawohl over and out Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Naruto har blivit alldeles för uttjatat nu mera, det var bättre förr i tiden vid dom 40 första avsnitten typ. Nu har det bara gått helt överstyr, Jawohl over and out Jag har bara kollat på dom 2 filmerna.. Så jag vet inte 100% om allt... Men jag ska kolla på 1-100.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Naruto har blivit alldeles för uttjatat nu mera, det var bättre förr i tiden vid dom 40 första avsnitten typ. Nu har det bara gått helt överstyr, Jawohl over and out *MÖJLIGA SPOLIERS* Naruto var riktigt bra fram tills Sasuke blev bortrövad och det numera är fillers för att låta dom 3 åren som det tar för dom att träna. En del fillers är dock ganska bra, men det är ändå inte samma sak när Sasuke är med. Det var ju deras grupp som var huvudkaraktärerna. Bästa minnerna är när Lee öppnar portarna och i princip spöar skiten ur Gaara och när Naruto och Sasuke har sin super strid. Naruto i full rävform och Sasuke i Orochimas fas 2. Coolaste fighten som gjorts i serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Ey, du Mikolan finns det fler avsnitt efter episod nio? Edit: På The Melancholy of Haruhi Suzumiya alltså. 14 var det sista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 3 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Ja jag vet men jag såg dom efter den japanska ordningen som är helt fucked up. Men iallafall, jag har sett hela serien och den knäckte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 5 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Sorry för dubbelpost men måste bara rekommendera Kanon! Rätt bra serie med bra story i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Behold the anime fan! Neon Genesis Evangelion, Bleach, One Piece, Naruto, Full Metal Alchemist, Kinos Journey, Hellsing(dock gillar jag inte Hellsing så värst mycket), Akira(har hört att den ska vara bra), Full metal Panic!, Samurai X/;Rurouni Kenshin, Prince of Tennis, sån anime om brödbakning som jag har glömt namnet på, Ghost In the shells, Final Fantasy Unlimited, Paranoia Agent m.m Sen så finns det en rad massa anime filmer såsom King of Fighters, Spirited Away, Appleseed(stavning?) och många andra. Edit: Yakitate!! Japan hette det ju! Läste vad Geten123 skrev ;D Redigerad 6 augusti, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 6 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Du har möjligtvis inte alla avsnitt av den serien? Pma om du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Såg klart FullMetal Alchemist häromdagen, snacka om ett slut man aldrig hade tänkt sig. Vart nästan besviken, kommer det komma en uppföljare till serien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Såg klart FullMetal Alchemist häromdagen, snacka om ett slut man aldrig hade tänkt sig. Vart nästan besviken, kommer det komma en uppföljare till serien? Finns en film som utspelar sig efter (The Conquerors of Shamballa). Dock inte nära den underbara kvalitén som serien har. Min kompis säger att dom spelar in ännu en film, men det är jag inte helt säker på. För alla er som inte sett serien rekommenderar jag den starkt. Den bästa animéserien jag någonsin sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Finns en film som utspelar sig efter (The Conquerors of Shamballa). Sheit jag har filmen på datorn kom jag på, måste se den nån dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Oscar rekomenderar dessa serier :: Namn (avsnitt), (info länk) ------------------------------ Onegai Teacher 13 @ Onegai Twins 13 @ Love Hina 30 @ Hand Maid May 11 @ Ah! My Goddess 25 (2005) [5 (1993)] @ Den gjordes första gången 93 och sedan gjordes den om 2005. Längre avsnitt på första versionen. Samurai champloo 26 @' Chobits 26 @ Elfen Lied 14 @ DearS 12 @ Noir 26 @ Cowboy Bebop 26 @ DNAngel 26 @ Kamikaze Kaitou Jean 44 @ Kono Minikuku mo Utsukushii Sekai 13 @ Shadow Skill 26 @ Burst Angel 24 @ Last Exile 26 @ Fruits Basket 26 @ Full Metal Alchemist 51 @ Och många många fler... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 (redigerad) Finns Love Hina och Kamikaze Kaito Jean som anime? Geten123: Nepp har tyvärr inte det. Redigerad 7 augusti, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 7 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Nooo! Velat se hela serien men när jag hade sett ep 23 så krascha datorn nån dag efter. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts