Geten123 Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Hej! Jag är rätt så ny till anime scenen och har hittills bara försökt följt en serie (Yakitate Japan, pma om du har alla avsnitt) men det gick åt fanders. Så nån som vet en rolig anime serie med mycket humor men ändå en story? Vill inte ha serier typ som Narotu och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 GTO-animen är rolig, fast mangan är bättre dock. Azumanga Daioh och School Rumble tycker jag är väldigt underhållande. Tyvärr är det inte en direkt story i Azumanga, men är ändå en riktigt mysig anime där dom har lyckats ge en egen karaktär till karaktärerna. Azumanga Daioh handlar om några tjejer i skolan som hittar på saker. School Rumble har jag inte kollat lika mycket på, men den är rolig. Blue Gender är ingen komedi men är ändå en sjujäklans bra anime. Handlar om jorden och utomjordingar. Elfen Lied är inte heller en komedi men också en bra anime. dessa två är värda att se på även om dom inte är komedier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Ebichu och Green Green båda innehåller Icchi/echi osäker på stavningen, humor. om du vill ha en med en oerhört grymt bra story med lite humor i ibland så kan jag lätt rekomendera bleach Annars så One Piece garanterad humor i varje avsnitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 1 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 *Host* Ni får gärna pma mig om var jag hittar dessa serier eller om ni har dom själva.*Host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 [Offtopic]Använd google, på samma funktion som TPB Bara att skriva namnet på det man ska ha och lägga torrent efter.[/offtopic] Finns det någon cool anime serie där dom spetsar vampyrer och sånt? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Hellsing är en grym vampyr-anime. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Hellsing är en grym vampyr-anime. Thanks, precis vad jag tänkte på när jag skrev posten, men kom inte på namnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 .hack// serierna är bra också. Initial-D om du gillar bilar o så Fullmetal Alchemist är jävligt bra. The Melancholy of Haruhi Suzumiya är helskön och sjuk som fan Last Exile är ju ett måste också. Neon Genesis Evangelion Cowboy Bebop Akira Ghost in The Shell osv osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 1 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Ok, jag håller på och drar hem kundvagnen med lite anime serier nu. Nån som kan tipsa om nån serie med mycket vapen i och sånt? Me likey that. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Finns det någon Anime serie om samuraier? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 1 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 (redigerad) Ok, nu kan vi göra denna till en officiel anime tråd! Nån moderator som kan byta namn till officiella anime tråden? BTW: Mikolan, The Melancholy of Haruhi Suzumiya knäcker ju! Redigerad 1 augusti, 2006 av Geten123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Sailor Moon. Där har i grejer, ska jag säga dig! Älskar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Ok, nu kan vi göra denna till en officiel anime tråd! Nån moderator som kan byta namn till officiella anime tråden? BTW: Mikolan, The Melancholy of Haruhi Suzumiya knäcker ju! Manga/Anime-tråden för diskussion kring manga/Anime. Vapen ja, du kan ju testa Ghost in the Shell eller Cowboy Bebop, dem innehåller en hel del vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 1 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Men den var ju rätt så gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Men den var ju rätt så gammal. Den dög då och den duger fortfarande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 (redigerad) Första avsnittet av Hellsing är bra. All annan anime jag sett har varit skit. Redigerad 1 augusti, 2006 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Vet inte om den räknas riktigt, men Kino's Journey är fruktansvärt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Finns det någon Anime serie om samuraier? Samurai Champloo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Sailor Moon. Där har i grejer, ska jag säga dig! Älskar den. Minns när jag kollade på det som liten, finner det fortfarande underhållande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Fullmetal Alchemist! Innehåller mycket humor, men ändå en bra och allvarlig story. Har förövrigt blivit framröstad som världens bästa animé-serie i en del undersökningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts