Kebab Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 (redigerad) Lika bra att avsluta tävlingen nu när vi ändå vet vem som ska vinna... ...Två poster över dig? YES, jag hann först Redigerad 19 augusti, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Lika bra att avsluta tävlingen nu när vi ändå vet vem som ska vinna... Den är ju avslutad... Är nästa tävling på gång eller? Är riktigt sugen på att vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Hmm, jag annordnar inte dem tyvär eftersom högskolan börjar på måndag och jag antagligen inte kommer att ha tid att sitta här så mycket då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Kör en panorama-tävling, det vore coolt. Vad som helst bara det är panorama Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Kör en panorama-tävling, det vore coolt. Vad som helst bara det är panorama Eller en webcam-fototävling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 (redigerad) Eller en webcam-fototävling? Bra kvalite på bildrna det blir då... Eller menar du att ta en bild på sig själv? Redigerad 19 augusti, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Bra kvalite på bildrna det blir då... Eller menar du att ta en bild på sig själv? aah, med webcam... ingen dum ide... bästa "pose" vinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Bra kvalite på bildrna det blir då... Spelar roll. Blir en större utmaning att få en bra bild då. Och nej, på vad som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Spelar roll. Blir en större utmaning att få en bra bild då. Och nej, på vad som helst. Intressant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 1 Spelar roll. Blir en större utmaning att få en bra bild då. 2 Och nej, på vad som helst. 1 Sant 2 okej, men jag tycker iallafall att det ska vara för bästa pose (dock antar jag att det är upp till tävlingsarrangören att avgöra detta, om det inte blir ett helt annat tema) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 WTF? Vem röstade på mig? Aja tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 (redigerad) Ledsen för dumpning, men? Det är dumt med webcam tävling, då alla inte har Webcam som tex mig! Kan ni inte hitta på något annat, typ bäst skärpa eller något? Btw: När kommer nästa tävling?! Redigerad 26 augusti, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts