iweX Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 PATRIK! Har alltid älskat såna bilder, det ser gott ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Suttit och funderat på exakt vad du menar i snart tio minuter. Snälla, formulera om dig. Snäll och snäll, men... ...Vad jag försökte säga var att jag tycker om din signatur och avtar, då båda är eleganta/originella. Sedan sa jag att jag ogillar sushi, och försökte likna rättens vikt vid min tidigare signatur föreställande en massa gubbs på ett tåg. Kort och gott; Motivet till trots – fina grejor, mannen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Snäll och snäll, men... ...Vad jag försökte säga var att jag tycker om din signatur och avtar, då båda är eleganta/originella. Sedan sa jag att jag ogillar sushi, och försökte likna rättens vikt vid min tidigare signatur föreställande en massa gubbs på ett tåg. Kort och gott; Motivet till trots – fina grejor, mannen. Ah, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Stod ganska jämt mellan KalleR och Patrik... Och det slutgiltigasvaret blir *trummvirvel* Patrik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Patrik FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Men hallå, rösta på mig, tycker ni inte om att bada eller? Aja jag röstar på Siana, jag tycker den är fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Fattar inte varför ni inte röstar på darkfejs? Alla gillar väl män i trikåer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Patrik's den är ju grymt snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Jag undrar vem som kommer ta hem det här! Redigerad 12 augusti, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Jag undrar vem som kommer ta hem det här! Jag tror att patrik har en chans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Jag tror att patrik har en chans Jo, förvisso. Men KalleR ser stark ut, jag tror nog han kan komma ifatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 15:e augusti nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 GAAAH AVSLUTA TÄVLINGEN JAG LIDER :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Patriks var finast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Jag och darkfejs vinner, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Äh, vi har inget att sätta emot Patriks dyra kamera, det är inte rättvist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Tävlingen är nu avslutat och enligt beräkningar har altså Patrik vunnit *Applåderar lite diskret* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Svårt o välja...ehhh...får väl bli Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Lika bra att avsluta tävlingen nu när vi ändå vet vem som ska vinna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts