Matteus Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Sitter och väljer mellan Tux och Merkky. Jag fastnade faktiskt för Tux's fläkt...ja ta mig tusan, rösten går på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Konstigt att Patrik leder Hur mkt kostade din kamera Patrik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Patrik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Är det ingen mindre än philip ljungerfelt som syns på bild 14? Lite av en levande legend Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Hej. Röstar på Patrik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kennzil Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Vilken flopp! Jag antar att folket inte förstår hur svårt det är att fotografera ett danskt vägarbete på dansk motorväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Vilken flopp! Jag antar att folket inte förstår hur svårt det är att fotografera ett danskt vägarbete på dansk motorväg. Ska man rösta på den svårast tagna eller den snyggaste enligt dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Ingen röst en så länge Har väl inte förtjänat de antar ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Ingen röst en så länge Har väl inte förtjänat de antar ja Om jag hade fått lägga en till röst skulle jag ha röstat på din bild, enbart för att den var Sötast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Om jag hade fått lägga en till röst skulle jag ha röstat på din bild, enbart för att den var Sötast! Ååå tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Rösta på Patriks.. den var helt jävla underbar ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Jag röstar på mr Patrik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 KalleR. Hans var mest kreativ enligt mig. Patriks kommer såklart på en jämn andra plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Förälskade mig i både KalleRs och Patriks bild. Oli-doli-doff, piff-paff-puff, heil-hitler-hoe; ...Och KalleR fick min röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Många fina bilder.. Men Patrik för fan vilken bild! Ett mästerverk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 (redigerad) Thotim. Jag tycker om originella signaturer och avatarer. Jag hatar förvisso sushi. Men jag menar, vad har vi för den sakens skull för slags nytta av ett par riktiga karla-karlar i Woodstock? Det tål att tänkas på. Redigerad 4 augusti, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Patrik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Pytrik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 "Argh, Patrik! You have done it again!. I shall revenge you in another age! " or not . Hur länge fortsätter tävlingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Thotim. Jag tycker om originella signaturer och avatarer. Jag hatar förvisso sushi. Men jag menar, vad har vi för den sakens skull för slags nytta av ett par riktiga karla-karlar i Woodstock? Det tål att tänkas på. Suttit och funderat på exakt vad du menar i snart tio minuter. Snälla, formulera om dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts