Foo Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 (redigerad) http://img116.imageshack.us/img116/2641/cimg77813ri.jpg Den person som har flest röster 15 Augusti 2006 vinner! Tävlingen är nu avslutat och vinnaren är Patrik DELTAGARE 01. Tux 02. RavenE 03. Tija 04. Spam Snuten 05. Mr.Dumbom 06. Siana 07. Pixiegnom 08. Halo 09. Puslakan 10. Patrik 11. oscarw_89 12. Merkky 13. darkfejs 14. Karatemorfar 15. KalleR 16. kennzil Redigerad 19 augusti, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Fixa länken till Patriks bidrag. Vote: Merkky. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Zomg! My link is broken. Byt till denna: Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 31 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Patriks länk funkar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 (redigerad) Vote: Karatemorfar För att det va så sköna snubbar, samt en somrig bild. Men många fina bidrag! Credits till alla som ställde upp fan. Redigerad 31 juli, 2006 av Ice Cube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Fick man faktist photoshoppa Vote: Spam Snut! Så somrig sommarbild ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Patrik! Riktigt grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Patrich. fast KalleR's bild var finfin den med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 La min röst på Tijas foto iaf. Svårt val, för alla bilder var bra (okey då, några undantag). Det stod mellan Nalle Puh, Katten och Hänglåset iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Vote: RavenE Mest för att jag gillar elementet Eld, fast riktigt snygg bild annars också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Fan.. Vi är ju inne i Augusti nu... Min röst går till Patrik utan motivering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Siana's bild FTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Jag la min röst på KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 De flesta bilderna är grymma! Lade min röst på hänglåset. Det var tufft! Och wihooo! Jag har fått en röst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Vote: Patrik Tack Wu Zi Mu för din röst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Siana's bild FTW Inte för att förolämpa någon men vad ser de som röstat på sianas bild? Patriks är vacker, m.m. men sianas tycker jag va lite sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Inte för att förolämpa någon men vad ser de som röstat på sianas bild? Patriks är vacker, m.m. men sianas tycker jag va lite sämre. Rösta på Patriks du så röstar han på Siana så blir det inget bråk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 (redigerad) La min röst på Tijas foto iaf. Svårt val, för alla bilder var bra (okey då, några undantag). Det stod mellan Nalle Puh , Katten och Hänglåset iaf. Ååå du tänkte rösta på mig, jag blir så rörd :'( BTW la min röst på Mr.Dumbom Redigerad 2 augusti, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts