Xersize Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Rollspelet Silver kom ut år 1999 och jag älskar det. Har letat som en galning éfter det i ca 1 år nu och nu har jag äntligen hittat det. Dock skrev folk att det inte fungerade på Windows XP. Snälla, är det någon som kan länka till en patch som gör det möjligt att spela det på Windows XP? Vill verkligen spela det igen. Hjälp, någon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Kolla här: http://forums.eu.atari.com/showthread.php?...1062#post711062 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Rollspelet Silver kom ut år 1999 och jag älskar det. Har letat som en galning éfter det i ca 1 år nu och nu har jag äntligen hittat det. Dock skrev folk att det inte fungerade på Windows XP. Snälla, är det någon som kan länka till en patch som gör det möjligt att spela det på Windows XP? Vill verkligen spela det igen. Hjälp, någon! Omg! Jag har letat efter det spelet i 2 år! Kommer ihåg jag hade det som liten när det nyss släpptes... Och enligt mig är det lätt ett av dom bästa rollspelen någonsin. Vart hittade du det? Plz säg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 1 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 (redigerad) Min pappa hittade det på Piratebay. Har även hittat en patch som gör att det fungerar till XP, länk kommer snart. EDIT: Länk till patchen här! EDIT 2: Kan ta ett tag att ladda ner ifrån Piratebay, dock. Redigerad 1 augusti, 2006 av Xersize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Warez? eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 1 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Allt gratis, om det är det du menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 (redigerad) Kostar det inte pengar egentligen? Redigerad 1 augusti, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 1 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Nepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) EDIT: Länk till patchen här! Tack!! God bless you! Edit: Lite off-topic kanske, men om det är någon som vill köpa det här spelet, så hittade jag det på http://www.gameshop.se/?id=27649&forma...ription&sm=. Redigerad 5 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts