GTA_Erik Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Topicen kanske är i fel avdelning, någon mod eller admin får flytta den om den vill... Jo, det är så att jag tänkte köpa nya hörlurar till min mp3-spelare och undrar om ni kan tipsa om bra hörlurar, gärna i prisklassen 350-400. Har kollat lite på netonnet och fann dessa: NetOnNet Tycker ni jag ska slå till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Flyttar till allmänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 (redigerad) Topicen kanske är i fel avdelning, någon mod eller admin får flytta den om den vill... Jo, det är så att jag tänkte köpa nya hörlurar till min mp3-spelare och undrar om ni kan tipsa om bra hörlurar, gärna i prisklassen 350-400. Har kollat lite på netonnet och fann dessa: NetOnNet Tycker ni jag ska slå till? Om du vill vara säker ska du söka på reviews på google, det brukar jag alltid göra när jag köper något över internet. Googlesökning Redigerad 31 juli, 2006 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Är du säker på att du ska ha in-ear? Annars är dessa ett bra och prisvärt alternativ: AKG k24p, har ett par själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 31 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Har kollat runt lite och Creative EP630 verkar rätt bra, ska nog beställa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Har själv EP630 till min MP3-spelare, och tycker de är grymt bra. Kompisar som fått testa dem tycker också ljudkvaliteten är riktigt bra, har inte hört någon säga något negativt om dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Jag har ett par Koss Porta Pro till min som är asbra. ganska dyra på flesta ställena, ligger på mellan 399 till 500 kr beror på var man köper dom. De funkar skitbra iaf, hur bra bas som helst. Annars finns Koss Sparkplug som oxå är bra, som jag hade innan. De är även lite billigare, ca 150-200 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 På stan och sånt använder jag dom som följer med mp3-spelaren, hemma (hos farsan) använder jag mina älskade kåpor: Philips SBC HS900 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Om du är en sån som inte bryr sig om ljudet utan bara tycker att det är skitcoolt om det är mycket bas kan du skaffa Koss The Plug eller Sparkplug, dom är det (alldeles för) mycket bas i och dom dämpar mycket ljud utifrån men dom låter pinsamt dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts