SCEE Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Det var så länge sen jag körde vc så jag har glömt bort vad alla gäng heter. Men gänget som det bara är mörkhyade med i och har typ lila-blåa tröjor, kan tony ha såna kläder i ps2-versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Det var så länge sen jag körde vc så jag har glömt bort vad alla gäng heter. Men gänget som det bara är mörkhyade med i och har typ lila-blåa tröjor, kan tony ha såna kläder i ps2-versionen? 1.Han heter Tommy 2.Dom heter Haitians 3.Tommy kan ha cubanernas gängkläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SCEE Skrivet 31 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 1.Han heter Tommy 2.Dom heter Haitians 3.Tommy kan ha cubanernas gängkläder Som sagt: de var länge sen jag körde VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts