Pixiegnom Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Hej alla hjälpsamma forumister Jag har ett problem med Macromedia flash 8, de e såhär att jag gör en frame med 2 olika gubbar sen gör jag dom till grafik. och de går bra. Men sen i nästa frame så sitter dom liksomm ihop i samma bild.. så om ja flyttar en gubbe så följer den andra också me Någon som vet hur man ska göra? Tacksam för hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Har du råkat göra dom till en symbol/group? Testa markera dom och ta CTRL+B. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 31 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 (redigerad) Har du råkat göra dom till en symbol/group? Testa markera dom och ta CTRL+B. hmm... jooo de verkar funka nu men händer de automatiskt? för de blir alltid så när man gör en ny frame Men aja.. tack tack tack å tusen tack Redigerad 31 juli, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 (redigerad) Konstigt, du råkar inte komma åt F8 då? Ed, kan vara någon inställning isf, om det blir så på varje frame. Redigerad 31 juli, 2006 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 31 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Nemen de va simpelt De va bara de att man skulle högerklicka å välja deselect all Men tack endå för att du försökt hjälpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Testa att göra varje gubbe till ett eget layer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 31 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 (redigerad) Testa att göra varje gubbe till ett eget layer... Okej tack Föresten när jag trycker ctrl-B så typ blire kopierat så de blir en till bild typ.. Redigerad 31 juli, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts