Ice Cube Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Jo, det ser kul ut. Men jag och Ice Cube försökte att spela Online på det men det funkade ej Off-topic: har du intsallerat Gta Sa på din nuvarande data??? Det kan funka om du ändrar till us version. Säg till om du vill testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Det kan funka om du ändrar till us version. Säg till om du vill testa. Jag är redo när som helst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 (redigerad) Attans att ni aldrig kan vara online samtidigt Föresten vi kanske kan testa Alex? Redigerad 2 augusti, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Attans att ni aldrig kan vara online samtidigt Föresten vi kanske kan testa Alex? Eller hur Jag e på nu iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Länken till nedladdningen funkar inte Kan nån skicka över MSN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Länken till nedladdningen funkar inte Kan nån skicka över MSN? Pm mig din adress då =) Slipper vi "chatta" i forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 (redigerad) Pm mig din adress då =) Slipper vi "chatta" i forumet. Jag har redan PMat dig 2 gånger nu Redigerad 2 augusti, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pieman Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Må jag fråga varför ni slösar er "dyrbara"() tid på denna MP-Mod när MTA: SA och SA-MP existerar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Må jag fråga varför ni slösar er "dyrbara"() tid på denna MP-Mod när MTA: SA och SA-MP existerar? Det finns ingenting som är dyrbar tid, och om det finns så bestämmer var och en vad man ska göra med den, inte sant? Därför att det finns NPC's i den här modden, vilket är något som dom andra moddarna inte klarat av att fixa ännu, och det är väldigt många som vill ha det också när dom spelar online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pieman Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Det finns ingenting som är dyrbar tid, och om det finns så bestämmer var och en vad man ska göra med den, inte sant? Du gillar inte att tänka långt va? Ett tips är att börja tänka utanför din påverkade lilla skalle, pojkvasker. Därför att det finns NPC's i den här modden, vilket är något som dom andra moddarna inte klarat av att fixa ännu, och det är väldigt många som vill ha det också när dom spelar online. Dessa så kallade "NPC's" är inte synkroniserade, vilket gör dem meningslösa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Vore fint om man typ kör in i en bil som inte den andra ser o han bara "WTF, körde du just in i en osynlig vägg eller?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Du gillar inte att tänka långt va? Ett tips är att börja tänka utanför din påverkade lilla skalle, pojkvasker. Dessa så kallade "NPC's" är inte synkroniserade, vilket gör dem meningslösa. Pojkvasker? Jaja. Jahaja, spelet är av pixlar, vilket gör det meningslöst. Jag vet inte om det går, men det skulle vara roligt om man kunde spela multiplayer och gå och döda NPC's. Okej, pojkvasker? Snälla. Och för fan, ingenting var synkroniserat från början, visst dom har ju tagit det ifrån när man skjuter som vanligt osv. men det går även om det är svårt. Försök inte vara en jävla "know it all", du blev bannad från forumet, Kaboom, stick härifrån nu. Redigerad 3 augusti, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Pojkvasker? Jaja. Jahaja, spelet är av pixlar, vilket gör det meningslöst. Jag vet inte om det går, men det skulle vara roligt om man kunde spela multiplayer och gå och döda NPC's. Okej, pojkvasker? Snälla. Och för fan, ingenting var synkroniserat från början, visst dom har ju tagit det ifrån när man skjuter som vanligt osv. men det går även om det är svårt. Försök inte vara en jävla "know it all", du blev bannad från forumet, Kaboom, stick härifrån nu. Du sa det B1 (det betyder alltså att jag håller med lilla howie här ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Jag och min polare jocke har längtar väldans mycket på att det ska komma en mod med NPCs och Bilar. Inte för att döda dem utan för att köra runt i stan med sin polare, och se annat folk gå på gatorna också Och sen kunna säga: Nu åker vi till en åker och kör lite Åkerbil Och kunna resa runt i staden, och sen leta en tank station och åka och tanka. Tänk vilken känsla Skiter i vad andra tycker. @ALER700: Jo jag har SA installerat men det är moddat så in i H.... Redigerad 3 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Jag och min polare jocke har längtar väldans mycket på att det ska komma en mod med NPCs och Bilar. Inte för att döda dem utan för att köra runt i stan med sin polare, och se annat folk gå på gatorna också Och sen kunna säga: Nu åker vi till en åker och kör lite Åkerbil Och kunna resa runt i staden, och sen leta en tank station och åka och tanka. Tänk vilken känsla Skiter i vad andra tycker. @ALER700: Jo jag har SA installerat men det är moddat så in i H.... Now THATS Roleplaying Skulle vilja ha lite mer RP känsla oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Now THATS Roleplaying Skulle vilja ha lite mer RP känsla oxå Skulle vara kul med ett story mode också, med några missions Och så skulle båda players kunna sitta i 1 bil Men dom är inte färdiga med den ännu, gudskelov Vad betydde det där uttrycket synched? Och har någon provat modden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Skulle vara kul med ett story mode också, med några missions Och så skulle båda players kunna sitta i 1 bil Men dom är inte färdiga med den ännu, gudskelov Vad betydde det där uttrycket synched? Och har någon provat modden? Unsynched=Att du kanske ser en ped fast din kompis inte ser han.. (det var ett exempel, kan vara typ, trafikljus, bilar, osv..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Unsynched=Att du kanske ser en ped fast din kompis inte ser han.. (det var ett exempel, kan vara typ, trafikljus, bilar, osv..) Ok, men ser min kompis överhuvudtaget några Peds? Och kan min kompis köra igenom de bilarna han inte ser men jag ser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Skulle vara kul med ett story mode också, med några missions Och så skulle båda players kunna sitta i 1 bil Men dom är inte färdiga med den ännu, gudskelov Vad betydde det där uttrycket synched? Och har någon provat modden? 1. Synched är när fdatorerna fösöker att göra så att både Dina peds och den medspelare går exact samma och är samma gubbe. Bilarna tror jag va Synkade men jag vet inte. Vilket då betyder att dom åker samma hastighet, Är likadana och körs av samma gubbe i både ditt och din medsepalres spel. 2. Ja, Jag och några andra har fösrsökt att spela med då vi misslyckades P.g.a att vi inte kunde connecta till varandra. Jag kunde connecta till honom men sen när jag skulle starta spelet som kom det felmeddelanden.. Ok, men ser min kompis överhuvudtaget några Peds? Och kan min kompis köra igenom de bilarna han inte ser men jag ser? Ja, han kommer att se sina peds i sitt spel och du kommer att se dina peds i ditt spel. Men dom kommer att se olika ut, Gå olika banor och inte vara ett dugg lika.. BTW: Nån kan ju PM eller nåt mig så kan vi ju försöka en speciell tid så vi vet att både är Online och försöker. Redigerad 3 augusti, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts