Alle090 Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 (redigerad) Aaahh.. Gta Sa Online med peds!!! Bounce-Multiplayer Är denna sann så måste jag lira med någon idag!! Tänk att Spela Online Med Peds.... Men do.c så står det (traffic and peds are not synched) :'( Men det är ju samma spel så dom borde ju gå någon lunda samma?!?! Redigerad 31 juli, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 (redigerad) Vi kan ju testa. Men jag är skeptisk. Säg till om du vill lira, så kommer jag bums! Redigerad 31 juli, 2006 av Ice Cube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 31 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Vi kan ju testa. Men jag är skeptisk. Säg till om du vill lira, så kommer jag bums! Jag är med.. Är redo nu. Men vem ska Hosta?? BTW: Använder du tranier??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 (redigerad) Jag är med.. Är redo nu. Men vem ska Hosta?? BTW: Använder du tranier??? Nee, ingen trainer. Jag kan hosta. Testa joina med ip: 213.112.136.37:22003 EDIT: Hmm, såg att nån kom in men kunde inte hitta dig. Testa hosta du då? Redigerad 31 juli, 2006 av Ice Cube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Ååå! Gå på killingspree tillsammans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 31 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 (redigerad) Nee, ingen trainer. Jag kan hosta. Testa joina med ip: 213.112.136.37:22003 EDIT: Hmm, såg att nån kom in men kunde inte hitta dig. Testa hosta du då? Kommer inte in.. :'( När den ska börja ladda huvud menyn så kommer ett fel meddelande.. OK: JAg hostar.. Ip: 213.65.123.191 Port: 7777 EDIT: Det äre väl ens vanliga Ip + en valfri port man tar??? Redigerad 31 juli, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 (redigerad) Kommer inte in.. :'( När den ska börja ladda huvud menyn så kommer ett fel meddelande.. Ok, men du testa att skapa en server du, sedan gå in och testa. Säg ip och port så kommer jag. Du kanske har version 1.1? Därför det inte funkar? EDIT: Kommer inte in Clickar på connect sedan händer inget, den bara laddar en stund. Fick du samma fel? Redigerad 31 juli, 2006 av Ice Cube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 31 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Ok, men du testa att skapa en server du, sedan gå in och testa. Säg ip och port så kommer jag. Du kanske har version 1.1? Därför det inte funkar? Jag har den första versionen av Gta Sa OK: JAg hostar.. Ip: 213.65.123.191 Port: 7777 EDIT: Det äre väl ens vanliga Ip + en valfri port man tar??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 EDIT: Det äre väl ens vanliga Ip + en valfri port man tar???Japp, testa annan port? Har du brandvägg på osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 31 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Japp, testa annan port? Har du brandvägg på osv? Ok, IP: 213.65.123.191 Port: 9955 Nja, Jag kryssade av blockning för Bounce-server.. Men hur startar jag när du har joinat.. Bara att trycka igång eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 (redigerad) Ja, du klickar på connect sedan startar spelet och du får välja en save. Sedan ska väl jag komma in på nåt sätt. Aja, testar nu iaf. Ses inne förhoppningsvis. EDIT: Funkar ej att connecta Redigerad 31 juli, 2006 av Ice Cube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 31 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Ja, du klickar på connect sedan startar spelet och du får välja en save. Sedan ska väl jag komma in på nåt sätt. Aja, testar nu iaf. Ses inne förhoppningsvis. EDIT: Funkar ej att connecta Ok, Men det är ju på Client. Inte på server. Men ska man ha båda på?? 2. Men asså jag kunde connecta till dig men det kom ett fel meddelande när den skulle ladda huvudmenyn.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Ok, Men det är ju på Client. Inte på server. Men ska man ha båda på?? 2. Men asså jag kunde connecta till dig men det kom ett fel meddelande när den skulle ladda huvudmenyn.. :'( Ja, du måste ha båda på. Det hade jag iaf. Jag såg dig inne i min server iaf. Skumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 31 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Ja, du måste ha båda på. Det hade jag iaf. Jag såg dig inne i min server iaf. Skumt. Buggigt :'( Men om jag bara fatta varför jag får ett fel meddelande?!?!?! För jag kunde connecta. Men sen efter filmerna så kommer det upp ett fel meddelande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Verkar som det är hos dig felet ligger då. :'( Eftersom du kunde joina mitt spel. Jag har european v1.0 iaf, så det är nog inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 31 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Verkar som det är hos dig felet ligger då. :'( Eftersom du kunde joina mitt spel. Jag har european v1.0 iaf, så det är nog inte det. Jag köpte mitt Ex i Siba i Jönköping och det är en 1,0 Version och mina inställningar är på European 1,0... Fösköte både på mitt moddade och Omoddade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 (redigerad) Pröva min server då 217.209.154.157 port:7777 Edit: Servern nere Redigerad 1 augusti, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 1 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Pröva min server då 217.209.154.157 port:7777 Edit: Servern nere Oj, var inte inne just. Ska vi säga en tid att fösöka på??? Om vi ska pröva igen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 (redigerad) Ser ut att va kul, men borde lägga orginal på mitt "trimmade" SA Fungerar inte att ha i DVD skivor i min DVD läsare, så måste installera det på farsans dator och föra över filerna. Redigerad 2 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Ser ut att va kul, men borde lägga orginal på mitt "trimmade" SA Fungerar inte att ha i DVD skivor i min DVD läsare, så måste installera det på farsans dator och föra över filerna. Jo, det ser kul ut. Men jag och Ice Cube försökte att spela Online på det men det funkade ej Off-topic: har du intsallerat Gta Sa på din nuvarande data??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts