I lol Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 (redigerad) Såg just på en sida en kommande Expansion till The Sims 2 http://www.gamerevolution.com/screen/pc/sims_2_pets Ser ganska spännande ut Läste också att det släpps någon gång i Oktober. Redigerad 31 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Kul. Då blir familjen komplett med vovsingen också (Kan man ha kackerlackor och hästar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 31 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 (redigerad) Kul. Då blir familjen komplett med vovsingen också (Kan man ha kackerlackor och hästar) Hoho, kakellackor så kommer ju om man skräpar ner Hästar vet jag inte. Men det går iaf Marsvin/hamster, Katt, Gojja, hund. Ser lite lustigt ut på en bilden där hon tjejen håller i Marsvinet, ser ut som hon plågar det. Och sen ser hon ut som hon har tagit narkotika. http://img286.imageshack.us/img286/4963/sims2pets002aa4.jpg Redigerad 31 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Dö din jävel! DÖÖÖÖÖ! My name is Lena Druguser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Hehe... gjorde denna... Hamster, can't we play ganster and victim agin? http://img425.imageshack.us/img425/8286/killallhamstersthesims2xg8.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 31 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 (redigerad) Hehe... gjorde denna... Hamster, can't we play ganster and victim agin? http://img425.imageshack.us/img425/8286/ki...thesims2xg8.png Haha Kunde inte låta bli. Kommer nog skaffa den här Expansionen på samma sätt som dom andra expansionerna University, Joblife, Christmas Pack, Nightlife Har fan längtat tills dom skulle lägga in husdjur Redigerad 31 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 W0rd. Jag gräver skatt i Arbetslivkammaren nu. Blev jävligt sugen på det Jag vill kunna ha getingar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Husdjur, perfect! Nu ska jag göra "Crazy-Cat-Lady" (Simpsons ) en gamma gumma med EXTREMT många katter , hoppas dom kan para sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 31 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Hoppas det går att tanka nya hundraser och kattraser sen också. Så kan jag göra min fullständiga flock. @Santa: Hahaha.. Rätta takter ^^ Aj fan, det är ju fortfarande 2 månader tills Releasen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Vafan, räcker det inte med The sims snart? Finns ju fan tusentals expansions, var det inte någon annan expansion man kunde ha djur i också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 (redigerad) Vafan, räcker det inte med The sims snart? Finns ju fan tusentals expansions, var det inte någon annan expansion man kunde ha djur i också? Jo, i första The Sims. The Sims: Unleashed hette det. Vem bryr sig om det räcker eller ej med expansionspacker, man behöver ju inte "köpa" det. Redigerad 31 juli, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 (redigerad) Hoho, kakellackor så kommer ju om man skräpar ner Hästar vet jag inte. Men det går iaf Marsvin/hamster, Katt, Gojja, hund. Ser lite lustigt ut på en bilden där hon tjejen håller i Marsvinet, ser ut som hon plågar det. Och sen ser hon ut som hon har tagit narkotika. Heh, nu när du säger så... Vad var det jag tänkte skriva.. Jo! Jaså, du la märke till den bilden.. Själv tyckte jag att den här bilden var lite skum: Katten ser ju för f*n lika stor ut som flickebarnet! Och barnet borde ju se yngre ut i den storleken, men hon ser ju ut att vara äldre. Redigerad 1 augusti, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Heh, nu när du säger så... Vad var det jag tänkte skriva.. Jo! Jaså, du la märke till den bilden.. Själv tyckte jag att den här bilden var lite skum: http://www.gamerevolution.com/images/games..._2_pets_006.jpg Katten ser ju för f*n lika stor ut som flickebarnet! Och barnet borde ju se yngre ut i den storleken, men hon ser ju ut att vara äldre. Kattfan hoppar väl? Är väl därför "den" är så hög? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Kattfan hoppar väl? Är väl därför "den" är så hög? Japp, den hoppar, och ungen böjer sig ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Men ägg!! Jobba på Spore istället för Sims! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Var tvungen... Apport och sitt : http://img150.imageshack.us/img150/3600/dogslaughtthesims2gn6.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Haha Kunde inte låta bli. Kommer nog skaffa den här Expansionen på samma sätt som dom andra expansionerna University, Joblife, Christmas Pack, Nightlife Har fan längtat tills dom skulle lägga in husdjur Hahahaha fin bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Åh detta spelet verkar underbart (Trogen the sims 1 o nu 2 spelare =D) Har längtat så in i efter husdjur längtar ännu mer nu när jag vet att det kommer =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Ser kul ut men jag har lessnat på The Sims Roliga bilder btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts