ZinteX Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Jo nu e de så här att mina handling.cfg blev cp så jag skulle installera om SA,men när den har avinstallerad ungeär 70% kom de upp error,och nu när jag ska försöka igen så kommer de upp nåt setupp.dll o sånt,men när jag ska prova starta spelet istället så e de borta:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Jo nu e de så här att mina handling.cfg blev cp så jag skulle installera om SA,men när den har avinstallerad ungeär 70% kom de upp error,och nu när jag ska försöka igen så kommer de upp nåt setupp.dll o sånt,men när jag ska prova starta spelet istället så e de borta:S Du får gärna förklara närme... 1. Vad exakt står det? 2. Försökte du av-installera spelet men det faila och sen starta spelet? (Blev lite snurrig) 3. När du avisntallerade spelet så var du säker på att inte Gta Sa mappen hade nåt i sig och att inte Spelet inte fanns i Registret??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 (redigerad) Tanka http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?setup och sen lägger du den i C:\Windows\System32 (Du måste förstås Extrahera/packa upp .Zip-filen Men tryck, Start > Kör > Regedit. Sök igenom HKEY_LOCAL_MACHINE, efter GTA San Andreas, Ta bort nyckeln. Sen går du till GTA San Andreas Mappen och tar bort allt, så är det bara å installera. Redigerad 31 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZinteX Skrivet 31 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 (redigerad) Du får gärna förklara närme... 1. Vad exakt står det? 2. Försökte du av-installera spelet men det faila och sen starta spelet? (Blev lite snurrig) 3. När du avisntallerade spelet så var du säker på att inte Gta Sa mappen hade nåt i sig och att inte Spelet inte fanns i Registret??? http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/Zintex.bmp Tanka http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?setup och sen lägger du den i C:\Windows\System32 (Du måste förstås Extrahera/packa upp .Zip-filen Men tryck, Start > Kör > Regedit. Sök igenom HKEY_LOCAL_MACHINE, efter GTA San Andreas, Ta bort nyckeln. Sen går du till GTA San Andreas Mappen och tar bort allt, så är det bara å installera. funkade inte Redigerad 31 juli, 2006 av ZinteX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/Zintex.bmp funkade inte Ta en ny bild som är större, och så sparar du den i JPG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZinteX Skrivet 31 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 (redigerad) Ta en ny bild som är större, och så sparar du den i JPG. EDIT; Går ej o få bättre bild Redigerad 31 juli, 2006 av ZinteX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 EDIT; Går ej o få bättre bild Den duger bra. Men är din Gta Sa mapp tömd och Gta Sa finns inte med i Registret??? BTW: Dc++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Pröva att högerklicka > öppna. Och tryck manuellt på Setup. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZinteX Skrivet 31 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Den duger bra. Men är din Gta Sa mapp tömd och Gta Sa finns inte med i Registret??? BTW: Dc++ jag har tagit bort alla GTA filer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 jag har tagit bort alla GTA filer Registret?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZinteX Skrivet 31 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Registret?? Registret?(n00b varning?) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 (redigerad) Registret?(n00b varning?) ? Aha, Om du går in i "Läg till/Ta bort program" så finns allt som finns på registret och som kan avinstalleras automatiskt.. Finns den där så tryck på da bort och då om Windows inte hittar Uninstall.exe filen så kommer Windows att fråga om du vill Radera Gta Sa från Registret.. Och sen kanske du ska starta om datan?? (Valfritt) Redigerad 31 juli, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZinteX Skrivet 31 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 (redigerad) Aha, Om du går in i "Läg till/Ta bort program" så finns allt som finns på registret och som kan avinstalleras automatiskt.. Finns den där så tryck på da bort och då om Windows inte hittar Uninstall.exe filen så kommer Windows att fråga om du vill Radera Gta Sa från Registret.. Och sen kanske du ska starta om datan?? (Valfritt) ok tack,ska prova...kommer me edit senare händer samma sak Redigerad 31 juli, 2006 av ZinteX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 (redigerad) ok tack,ska prova...kommer me edit senare händer samma sak Hömmm... Hömm.... Körs det med Alcohol eller Daemon, så kan du har råkat flytta eller ta bort Image filen. Prova att mounta om filen. Notera, inte Warez eftersom det kan gälla kopiering för eget bruk. Redigerad 31 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZinteX Skrivet 31 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Hömmm... Hömm.... Körs det med Alcohol eller Daemon, så kan du har råkat flytta eller ta bort Image filen. Prova att mounta om filen. Notera, inte Warez eftersom det kan gälla kopiering för eget bruk. jaa jag e en ubern00b,mounta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 (redigerad) jaa jag e en ubern00b,mounta? Skickar PM. PM= Personligt Meddelande. Ett medelande som kommer till din postlåda här på forumet Som du ser i högre hörnet där det står New Messages. The Game was Bought, maybe he has some sprickor on thö DVD-Skiv Redigerad 1 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts