Jump to content

Mitt GTA SA startar inte

Share

Recommended Posts

Jo nu e de så här att mina handling.cfg blev cp så jag skulle installera om SA,men när den har avinstallerad ungeär 70% kom de upp error,och nu när jag ska försöka igen så kommer de upp nåt setupp.dll o sånt,men när jag ska prova starta spelet istället så e de borta:S

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo nu e de så här att mina handling.cfg blev cp så jag skulle installera om SA,men när den har avinstallerad ungeär 70% kom de upp error,och nu när jag ska försöka igen så kommer de upp nåt setupp.dll o sånt,men när jag ska prova starta spelet istället så e de borta:S

Du får gärna förklara närme...

1. Vad exakt står det?

2. Försökte du av-installera spelet men det faila och sen starta spelet? (Blev lite snurrig)

3. När du avisntallerade spelet så var du säker på att inte Gta Sa mappen hade nåt i sig och att inte Spelet inte fanns i Registret???

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tanka http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?setup och sen lägger du den i C:\Windows\System32

(Du måste förstås Extrahera/packa upp .Zip-filen

Men tryck, Start > Kör > Regedit.

Sök igenom HKEY_LOCAL_MACHINE, efter GTA San Andreas, Ta bort nyckeln.

Sen går du till GTA San Andreas Mappen och tar bort allt, så är det bara å installera.

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Du får gärna förklara närme...

1. Vad exakt står det?

2. Försökte du av-installera spelet men det faila och sen starta spelet? (Blev lite snurrig)

3. När du avisntallerade spelet så var du säker på att inte Gta Sa mappen hade nåt i sig och att inte Spelet inte fanns i Registret???

http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/Zintex.bmp

Tanka http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?setup och sen lägger du den i C:\Windows\System32

(Du måste förstås Extrahera/packa upp .Zip-filen

Men tryck, Start > Kör > Regedit.

Sök igenom HKEY_LOCAL_MACHINE, efter GTA San Andreas, Ta bort nyckeln.

Sen går du till GTA San Andreas Mappen och tar bort allt, så är det bara å installera.

funkade inte :)

Redigerad av ZinteX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Registret?(n00b varning?) :):o ?

Aha, Om du går in i "Läg till/Ta bort program" så finns allt som finns på registret och som kan avinstalleras automatiskt..

Finns den där så tryck på da bort och då om Windows inte hittar Uninstall.exe filen så kommer Windows att fråga om du vill Radera Gta Sa från Registret..

Och sen kanske du ska starta om datan??

(Valfritt)

Redigerad av ALER700
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Aha, Om du går in i "Läg till/Ta bort program" så finns allt som finns på registret och som kan avinstalleras automatiskt..

Finns den där så tryck på da bort och då om Windows inte hittar Uninstall.exe filen så kommer Windows att fråga om du vill Radera Gta Sa från Registret..

Och sen kanske du ska starta om datan??

(Valfritt)

ok tack,ska prova...kommer me edit senare

händer samma sak :)

Redigerad av ZinteX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ok tack,ska prova...kommer me edit senare

händer samma sak :)

Hömmm... Hömm....

Körs det med Alcohol eller Daemon, så kan du har råkat flytta eller ta bort Image filen.

Prova att mounta om filen. Notera, inte Warez eftersom det kan gälla kopiering för eget bruk.

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jaa jag e en ubern00b,mounta?

Skickar PM.

PM= Personligt Meddelande. Ett medelande som kommer till din postlåda här på forumet :D

Som du ser i högre hörnet där det står New Messages.

The Game was Bought, maybe he has some sprickor on thö DVD-Skiv

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor