50 cent Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Ja, här kan ni prata om spelet och allt som har o göra med det. Själv beställde jag det för ca 1 vecka sen, o spelar de dagligen Så.. allt snack om detta spel här! Lite om spelet (taget från webbhallen): • Gå i AND 1 spelarnas fotspår: Utför otroliga imoves som Hot Sauce’s “killer crossovers”, Helicopter’s “rim-bending dunks” och The Professor’s “no-look passes”. •l Bli nästa AND 1 legend: Story Mode låter dig uppleva proven och spänningen som leder dig till att bli en av AND 1 MixTape Team.Dominera Open Run, motstå alla problem och ta hem segern i finalen. • Revolutionerande “Create-A-Move” editor: Skapa din egen karaktär och lär honom egna ”signatur moves” genom att använda AND 1 Create-a-Move editor, lfylld med ”custom showboating”,i score och unika moves. • Klarar du det? Bevisa att du är bäst med I-Ball Controls, ett innovativt kontrollsystem, som ger dig en flytande och precis kontrolll överialla offensiva och defensiva system. • Spela som du vill: Spela streetball som du anser det skall spelas. Spela allt från 1 on 1, upp tilll 5 mot 5. Spela på hela banan, eller spela på halva valet är ditt.i • Stor variation: Musiken i spelet innehåller många exklusiva spår från de olika regionerna. WestjCoast, East Coast, Dirty South och mycket mera. Varje bana har sin egen identitet. • Online multiplayer: Prova dina kunskaper mot andra spelare – du är väl fortfarande bäst? • 15 original låtar, inspelade av Guerrilla Black, en av West coast’s hetaste rap artister. Låtarna finns tillgängliga på spelets soundtrack, och kommer också finnas i specialversioner En recention (stavning? ): http://xbox.ign.com/articles/711/711891p1.html Och till sist lite screens: Betyg från Gamespot: 4.1 Inte så bra betyg, men jag tycker att den borde ha fått bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 4.1 Inte så bra betyg, men jag tycker att den borde ha fått bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 4.1 Inte så bra betyg, men jag tycker att den borde ha fått bättre 4.1/5 eller 4.1/10 ?? Gamespot har betyg upp till 10, så det är 4.1 av 10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Verkar vara ganska buggigt enligt recensionen, ås det är nog inget för mig. Sen finns det la inte till pc heller kan jag tänka mig. Föredrar NBA Live serien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 31 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 4.1 Inte så bra betyg, men jag tycker att den borde ha fått bättre 4.1/5 eller 4.1/10 ?? Gamespot har betyg upp till 10, så det är 4.1 av 10. Ja det är 4.1/10 Verkar vara ganska buggigt enligt recensionen, ås det är nog inget för mig. Sen finns det la inte till pc heller kan jag tänka mig. Föredrar NBA Live serien O Nej det finns inte till PC tyvärr Phew blev många qoutes (stavning??) där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts