Rebecca Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Jag fattar inte hur man startar sidouppdragen? Har provar trycka på precis allt, kan någon förklara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 (redigerad) Jag fattar inte hur man startar sidouppdragen? Har provar trycka på precis allt, kan någon förklara? Coolt! En tjej! Det händer inte varje dag! Edit: Ledsen.. jag vet inte. Redigerad 30 juli, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Jag fattar inte hur man startar sidouppdragen? Har provar trycka på precis allt, kan någon förklara? Back knappen?? Annar vet jag ej.. Har Gta Sa till Pc.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Jag har inte spelat GTA till konsol nån gång, me på ps2 heter det ju R3 uppdrag. Så på xbox är d väl samma sak? Alltså att man ska trycka på den högra analoga spaken. Annars så vet ja inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rebecca Skrivet 31 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Jag bytte kontroll så funkade det bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Precis. du trycker på den högra styrspaken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts