Ceone Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 (redigerad) När man glor hundar i ögonen så börjar de skälla på en som om de förösker vinna respekt Redigerad 1 augusti, 2006 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Mina tre katter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Mina tre katter Va gör du med dina katter igentligen En ligger under en matta och en anna ligger och gråter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Mina tre katter Söta. Speciellt dom två längst ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Min katt Torkel. http://img148.imageshack.us/img148/2032/torkel1vy4.jpg http://img136.imageshack.us/img136/7407/torkel2jw5.jpg http://img136.imageshack.us/img136/7016/torkel3fg6.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Min katt Torkel. *3 BILDER* Han ser... trött ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Min katt Torkel. http://img148.imageshack.us/img148/2032/torkel1vy4.jpg Give me the cat!! Han ser ut som en sån där mjuk katt, som är som en Ragdoll i kroppen, dvs. slappnar av totalt när man håller i den. http://content.answers.com/main/content/wp/en/thumb/a/a0/250px-Ragdoll_Blue_Colourpoint.jpg Ragdoll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Give me the cat!! Han ser ut som en sån där mjuk katt, som är som en Ragdoll i kroppen, dvs. slappnar av totalt när man håller i den. Han slappnar mer eller mindre alltid av Men han har skön päls brrr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Så här kan min katt också göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Busan a.k.a Flisan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 (redigerad) Min favoritkatt: Katt Williams - han måste tametusan vara den roligaste komikern just nu. Kolla på Nick Cannon´s Wild n Out så förstår ni vad jag menar! Redigerad 7 augusti, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 (redigerad) Jaa... jag behöver nog inte översätta Every time you masturbate... god kills a kitten Please think of the kittens Redigerad 7 augusti, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Hundar måste man ta ut och lära dom pissa. Ställ bara en kattlåda på dass och vips så är katten rumsren! Dom som är har hundar eller föredrar hundar mer än katter bryr sig inte om sånt. SOm jag. Jag tycker inte att det är jobbigt att gå ut med min hund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Min katt Torkel. *fiiina bilder* Han ser ut att ha personlighet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Dom som är har hundar eller föredrar hundar mer än katter bryr sig inte om sånt. SOm jag. Jag tycker inte att det är jobbigt att gå ut med min hund. Faktiskt en sak som jag nästan ser fram imot att göra med en framtida hund(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 (redigerad) Dom som är har hundar eller föredrar hundar mer än katter bryr sig inte om sånt. SOm jag. Jag tycker inte att det är jobbigt att gå ut med min hund. Det jobbiga är ju att plocka upp deras bajs? Faktiskt en sak som jag nästan ser fram imot att göra med en framtida hund(?) Är du någon slags bajsfetischist eller? Redigerad 7 augusti, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 När man glor hundar i ögonen så börjar de skälla på en som om de förösker vinna respekt Det brukar oftast vara tvärtom. När man tittar en hund i ögonen vinner man själv respekten och hunden backar undan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Det jobbiga är ju att plocka upp deras bajs? Beror på var man rastar sin hund. Man behöver inte plocka upp på alla ställen. Och det är inte äns jobbigt att plocka upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 VAF*N man ska alltid ta undan hundbajs annars kanske nån annan går i det det är ju förf*n vandalism. katter knäcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Det jobbiga är ju att plocka upp deras bajs? Är du någon slags bajsfetischist eller? Inte det jag menar Ute o gå med hunden.. Bajset e ju minus men det jämnar ut sig xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts