Tija Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Men det var ett uttryck. Jag menar inte att ni betedde er homosexuellt utan typ fjolligt. Katter är det mest macho som finns. Att gilla katter är det minst fjolliga i världen. Inte för att det är något fel på att vara fjollig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Postade den på första sidan. Fast jag tycker mustachen ser photoshoppad ut. Lisa har sjunkit en hel del på listan nu, men det är ju inte mer än rätt. Hon ser ju faktiskt inte ut så mycket som Hitler. Men det är kul att hon kom med! Och den ondskefulla blicken har allt lite Adolf i sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Kawaii Tänk att det finns så små katter!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Kawaii Tänk att det finns så små katter!! Nejmen fasen vad gullig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Kawaii Tänk att det finns så små katter!! Den ser otroligt fotocoppad ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Fast jag tycker mustachen ser photoshoppad ut. Lisa har sjunkit en hel del på listan nu, men det är ju inte mer än rätt. Hon ser ju faktiskt inte ut så mycket som Hitler. Men det är kul att hon kom med! Och den ondskefulla blicken har allt lite Adolf i sig... Hon är på plats 15 på mest lik Hitler, så rösta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Postade just den katten på första sidan. Ok, nu ser jag (inte). Bilden du postade vill inte visa sig för mig, det blir ett litet kryss istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Kawaii Tänk att det finns så små katter!! Nej! tänk att de finns så stora händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Den ser otroligt fotocoppad ut Mmm extremt mycket. Ok visst katter är kanske är macho men orka vara macho.(jag är allergisk mot katter också) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Nej! tänk att de finns så stora händer Menar jag att det är katten som är liten, så är det katten som är liten! Okey? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Menar jag att det är katten som är liten, så är det katten som är liten! Okey? Haha skönaste kommentaren idag Katt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Kawaii Tänk att det finns så små katter!! Vår förra katt som tyvärr har försvunnit upp i katt himlen var ungefär sådär stor som kattunge, lite större än sådär var han iaf. God damn vad jag saknar han :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Här är också en liten katt: En film med en liiiten katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Här är också en liten katt: En film med en liiiten katt Har den fotsvett? Eller tassvett För han/hon verkade däcka av doften! Fan va söt! Så man smälter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Här är också en liten katt: En film med en liiiten katt Det är farligt att somna framför tv:n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Ack och ve, ni förstår ingenting? Det är en liten hund man ska ha, inte en katt. "I want a dog, A chihuahua When I get back to my small flat I want to hear somebody bark Oh, you can get lonely Don't want a cat, Scratching its claws all over my Habitat Giving no love and getting fat Oh, (oh oh) you can get lonely And a cat's no help with that (Bulldog, hound, pug, labrador, Collie, retriever, Dobermann-pinscher, Husky, dalmatian, St. Bernard and dachshund, Mongrel, beagle, cocker spaniel) I want a dog, To walk in the park When it gets dark, my dog will bark At any passers-by Oh, (oh oh) you can get lonely I want a dog" Basta!!! http://image.com.com/mp3/images/cover/200/drd900/d927/d92792h57r7.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Ack och ve, ni förstår ingenting? Det är en liten hund man ska ha, inte en katt. He-e-e-ell no. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Ack och ve, ni förstår ingenting? Det är en liten hund man ska ha, inte en katt. Nein nein nein, katter FTW. Hundar is das suxx0r^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Hundar är borgerligt... Katter är fria och coola och...vänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Hundar måste man ta ut och lära dom pissa. Ställ bara en kattlåda på dass och vips så är katten rumsren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts