Master_812 Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 (redigerad) Pelle soon-to-be-Svanslös och bebisen har inget med dig att göra, var det inte Umberto som skrev att GTAsajten ska tas med en båtlast salt?. Om du nu har läs- och skrivsvårigheter ska du ju inte ha något problem med att formulera dig? Är inte så hemma på området... du kan väl läsa vad du skrivit innan du postar i alla fall, eller försöka... Ok då vet jag tycker vi lägger ner detta nu postar bilder på katter i stället Btw Kicken inget illa menat Redigerad 13 juli, 2008 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Det är just det jag inte gör. Du försöker inte. --------------- Jag gjorde den själv, liite nöjd är jag faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 (redigerad) Du försöker inte. Tro mig, jag försökte. Kan någon förklara för mig vad han skrev då? Eftersom alla andra verkar förstå. BTW, är det Torsten på bilden? Redigerad 13 juli, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 [youtube-old]v21n4CwTxrA[/youtube-old] Precis innan han ra mmlar ner . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 (redigerad) Tro mig, jag försökte. Kan någon förklara för mig vad han skrev då? Eftersom alla andra verkar förstå. BTW, är det Torsten på bilden? Jag förstod inte heller vad han menade. Men jag tycker vi lägger ner allt skit och postar kattbilder istället, blir bäst så. Redigerad 13 juli, 2008 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Det är såå synd om dig.... Du som är fullständigt okänd och som inte har bidragit med ett skit är verkligen inte rätt person att sparka på de som ligger. Tro mig, jag försökte. HAHAH du förstog inte, handikapp!11 ---------------- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Precis innan han ra mmlar ner . Hahaha, "uhm, what happendz?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Jävla lejon att få en tårögd... Jag sitter här och gråter, det där är ren lycka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 He he Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 http://djdestruction.com/blog/wp-content/uploads/2008/02/lolcat.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rushifell Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 (redigerad) Första posten. (: Redigerad 20 juli, 2008 av Rushifell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 Första posten. (: Du, ska du kanske ta och byta avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 (redigerad) Du, ska du kanske ta och byta avatar? Ojfan, om du inte hade skrivit det där så hade jag föralltid trott att det var du. Redigerad 20 juli, 2008 av yo.yo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rushifell Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 Du, ska du kanske ta och byta avatar? Haha, där ser man. Bytt är bytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 HAHAHAH- Dra åt helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 *Ignore* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 Haha, där ser man. Bytt är bytt. Man tackar, man tackar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts