Jump to content

Katt-Tråden

Mikolan
 Share

Recommended Posts

Allt detta för några bilder i bland önskar man folk kunde respektera att man har läs och skriv svåreheter och alla dessa kommentarer om att man är den nya agenten som jazz skrev och visar en bild på bebis som sitter med en katt svans i munnen gör mig rasande.

Redigerad av Master_812
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allt detta för några bilder i bland önskar man folk kunde respektera att man har läs och skriv svåreheter och alla dessa kommentarer om att man är den nya agenten som jazz skrev och visar en bild på bebis som sitter med en katt svans i munnen gör mig rasande.

Det är såå synd om dig.... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom inte hit och ge mig dåligt samvete. :lol:

Det borde du ha också.

Står faktiskt på Master's sida. Blir så jäkla less på folk som alltid ska hålla på att klaga på folks läs och skrivsvårigheter, ni förstår ju mycket väl vad de menar ändå och det vet ni.

Så lägg av nu, seriöst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det borde du ha också.

Står faktiskt på Master's sida. Blir så jäkla less på folk som alltid ska hålla på att klaga på folks läs och skrivsvårigheter, ni förstår ju mycket väl vad de menar ändå och det vet ni.

Så lägg av nu, seriöst.

Jag rackar inte ner på Master, skrivsvårigheter är verkligen inget kul. Men jag förstod faktiskt inte vad han menade i några av hans inlägg på förra sidan :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pelle soon-to-be-Svanslös och bebisen har inget med dig att göra, var det inte Umberto som skrev att GTAsajten ska tas med en båtlast salt?. Om du nu har läs- och skrivsvårigheter ska du ju inte ha något problem med att formulera dig? Är inte så hemma på området... du kan väl läsa vad du skrivit innan du postar i alla fall, eller försöka...

funny-pictures-bad-news-for-bambi_1025753_0.jpg

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor