Pixiegnom Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 (redigerad) För många kattbilder *Trycker på reportknappen*. Edit: Är tre bilder nu sleep.gif Inte mycke du är inte Va? Redigerad 13 juli, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 (redigerad) . Redigerad 13 juli, 2008 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Alltså, vad är det med människor som omöjligen kan uttrycka sig förståeligt i skrift? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Ja mitt svar var offtopic typ på hans svar innan han fick en kick rätt i ... GTASAJTEN - INTERNET HATE MACHINE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Ja mitt svar var offtopic typ på hans svar innan han fick en kick rätt i ... Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Master_812 är den nya agenten, underbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Master_812 är den nya agenten, underbart. Killen är ju helskumm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 . Smart drag. Dina posts är ju inte redan quotade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 (redigerad) Allt detta för några bilder i bland önskar man folk kunde respektera att man har läs och skriv svåreheter och alla dessa kommentarer om att man är den nya agenten som jazz skrev och visar en bild på bebis som sitter med en katt svans i munnen gör mig rasande. Redigerad 13 juli, 2008 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Allt detta för några bilder i bland önskar man folk kunde respektera att man har läs och skriv svåreheter och alla dessa kommentarer om att man är den nya agenten som jazz skrev och visar en bild på bebis som sitter med en katt svans i munnen gör mig rasande. Det är såå synd om dig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Cat fight! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Allt detta för några bilder i bland önskar man folk kunde respektera att man har läs och skriv svåreheter och alla dessa kommentarer om att man är den nya agenten som jazz skrev och visar en bild på bebis som sitter med en katt svans i munnen gör mig rasande. Så säger alla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 (redigerad) Det är såå synd om dig.... Edit: Gäller dig med Pixiboi. Redigerad 13 juli, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 (redigerad) Edit: Gäller dig med Pixiboi. Kom inte hit och ge mig dåligt samvete. Fast Pixiboi lät smickrande. Redigerad 13 juli, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Kom inte hit och ge mig dåligt samvete. Det borde du ha också. Står faktiskt på Master's sida. Blir så jäkla less på folk som alltid ska hålla på att klaga på folks läs och skrivsvårigheter, ni förstår ju mycket väl vad de menar ändå och det vet ni. Så lägg av nu, seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Det borde du ha också. Står faktiskt på Master's sida. Blir så jäkla less på folk som alltid ska hålla på att klaga på folks läs och skrivsvårigheter, ni förstår ju mycket väl vad de menar ändå och det vet ni. Så lägg av nu, seriöst. Jag rackar inte ner på Master, skrivsvårigheter är verkligen inget kul. Men jag förstod faktiskt inte vad han menade i några av hans inlägg på förra sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Det borde du ha också. Står faktiskt på Master's sida. Blir så jäkla less på folk som alltid ska hålla på att klaga på folks läs och skrivsvårigheter, ni förstår ju mycket väl vad de menar ändå och det vet ni. Så lägg av nu, seriöst. Det är just det jag inte gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 (redigerad) Allt detta för några bilder i bland önskar man folk kunde respektera att man har läs och skriv svåreheter och alla dessa kommentarer om att man är den nya agenten som jazz skrev och visar en bild på bebis som sitter med en katt svans i munnen gör mig rasande. Pelle soon-to-be-Svanslös och bebisen har inget med dig att göra, var det inte Umberto som skrev att GTAsajten ska tas med en båtlast salt?. Om du nu har läs- och skrivsvårigheter ska du ju inte ha något problem med att formulera dig? Är inte så hemma på området... du kan väl läsa vad du skrivit innan du postar i alla fall, eller försöka... Redigerad 13 juli, 2008 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts