Siana Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Precis som Siana så tror du att det jag skrev var en "hund vs. katt", där har du totalt fel och du lägger in saker i min text för att du inte kunde försvara på annat sätt. Oftast handlar det om en hund vs katt- debatt och om du faktiskt inte står på någon sida borde du förstå att du måste förtydliga dig eftersom det är väldigt lätt att missförstå annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Oftast handlar det om en hund vs katt- debatt och om du faktiskt inte står på någon sida borde du förstå att du måste förtydliga dig eftersom det är väldigt lätt att missförstå annars. Kan inte bli mer tydligt än att jag ger fan i dra paraleller mellan hunderoch katter. Det enda jag gjorde var att visa skillnad mellan hund- och kattraser, det bör dock inte tolkas som om att jag tar någons parti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Kan inte bli mer tydligt än att jag ger fan i dra paraleller mellan hunderoch katter. Det enda jag gjorde var att visa skillnad mellan hund- och kattraser, det bör dock inte tolkas som om att jag tar någons parti. Så du postar i katt-tråden med hur mycket bättre hundar är/hur dåliga katter är, men du tar inte någons parti? Nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Så du postar i katt-tråden med hur mycket bättre hundar är/hur dåliga katter är, men du tar inte någons parti? Nice. Är du trög? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 SlewME har förstört den här mysiga tråden :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Kan inte bli mer tydligt än att jag ger fan i dra paraleller mellan hunderoch katter. Det enda jag gjorde var att visa skillnad mellan hund- och kattraser, det bör dock inte tolkas som om att jag tar någons parti. Uppenbarligen räckte det inte eftersom flera personer missförstod dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Faktumet är det att katter och hundar är dom klart vanligaste husdjuren vilket gör att om man inte FÖRTYDLIGAR SIG om vad man menar så drar dom aldra flesta paralleler med hundar. Sen så är sannolikheten att du egentligen pratar om hund VS katt stor eftersom det inte finns särskilt många andra djur som är lika sociala... Nu kanske inte fallet var så, men chansen var väldigt mycket större att du menade hund vs katt än katt vs orm/marsvin/något annat. Och ja, jag vet att du pratar om alla djur, men hur många djur finns det som är socialare (mot människor) än hundar och katter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zingo Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Tror inte nån har länkat denna: Going to the moon, brb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Tror inte nån har länkat denna: Going to the moon, brb Åh, jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 http://bytaliv.blogg.se/images/katt2_1157468752.jpg Syöta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 http://bytaliv.blogg.se/images/katt2_1157468752.jpg Syöta! Usch, hemskt med siamesiska tvillingar. Dock var hennes/hans huvuden söta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Usch, hemskt med siamesiska tvillingar. Dock var hennes/hans huvuden söta... Haha Tyckte dock inte att dom var så söta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Deep throat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Naaaw. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 http://exotica.blogg.se/images/cookie_1164341387.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 (redigerad) :lol: LOL @ sleeping cat. Made my day. Redigerad 14 maj, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Naaaaw. Att den där bilden kom fram när jag googlade på "stolsben" är dock en annan historia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Naaaaw. Att den där bilden kom fram när jag googlade på "stolsben" är dock en annan historia. En annan historia kan ju vara varför du sitter och googlar på stolsben? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 En annan historia kan ju vara varför du sitter och googlar på stolsben? Tänkte göra nåt skoj här, men jag kom på att det nog inte skullöe bli så skoj. Tänkte dra en fuling och lägga in en bild på en gullig hund: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts