Siana Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 HAHAHAHAHAHA Oj. vad jag skäms, började asgarva här i datorsalen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 HAHAHAHAHAHA Oj. vad jag skäms, började asgarva här i datorsalen! Det skulle ju vart ännu m er badass om katten var svart,.,.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Mäh, dom bästa från sidan är ju redan tagna, men finns några halvroliga ikvar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Bumpar upp den här tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Hahahahahaha, så otroligt ful! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Enligt mig har en katt ingen personlighet om man jämför med en hund, men det är min åsikt. Älskar min hund <3 Fast gillar katter ändå Bild på min älskling: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Bild på katten som "bodde hos oss i somras asdf När han sitter i flickvännens knä asdf Hobbe, kallade vi honom Bildstorlek för helvete../Stell. Vänta lite... Hade ni en så kallad "sommarkatt"? Alltså en katt ni skämmer bort hela sommaren ute på sommarstället, och sedan släpper iväg när semestern är slut? FY FAN i så fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 (redigerad) Haha lol. Redigerad 25 mars, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Mm, söt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Vänta lite... Hade ni en så kallad "sommarkatt"? Alltså en katt ni skämmer bort hela sommaren ute på sommarstället, och sedan släpper iväg när semestern är slut? FY FAN i så fall! Nej. Såhär ligger det till: Han kom till oss en dag och bosatte sig helt enkelt på vår bro. När vi pratade med grannarna om det så sa de att den hade "bott" där i nån dag också. Vi gick till nåt sånt där djurgrejs och frågade om dom kunde ta den. Vi satte upp lappar. Men dom kunde inte ta den och ingen svarade på lapparna. Tillslut blev vi ju tvugna att mata den för den var förfärligt mager. Eftersom några i min familj är allergiska så gick det inte att vi hade den kvar, så en vän tog hand om den och gav den ett hem. Efter ungefär en månad ringde någon och sa att de hade sett lapparna och att det var deras katt. Så de fick den men efter någon dag så var han tillbaka hos oss. Nu bor han hos "vännen". Satisfied? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 http://img76.imageshack.us/img76/8883/catlb6.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 *BILD* Riktigt, riktigt skrämmande... Jag förstår varför katten ser ut så som han gör - jag skulle också stirrat som en galning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 (redigerad) *bild* Ä-är den photoshoppad? Den tanten har en ovanligt stor näsa :'( Diggar kattens ögon :-p Redigerad 24 mars, 2007 av Littlemanie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 http://img76.imageshack.us/img76/8883/catlb6.jpg Damn, what happend to her face!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 keks Ahhh.... Hahaha..... Hahahahahahaha..... HAHAHAHAHAHAHA!!!! Fy fan vad ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Naaw, den sista var söt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts