Renard Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Finns det fler här på gta sajten som avgudar eller åtminstone gillar Judas Priest? Själv så älskar jag dem. Bästa heavymetal/rock bandet någonsin. Fick för tre dagar sedan reda på att Rob Halford är gay. Det kom lite som en chock för mig. Inte för att jag har något emot homosexuella men jag trodde att han var straight med tanke på texten i Victim of changes (Once she was beautiful, once she was mine). Men detta spelar ingen roll egentligen. Judas Priest är och förblir bäst helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Jo dom är väl bra, men de gamla låtarna är bäst. Breaking the law och Living at the midnigt är nog bland mina favoriter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Jo dom är väl bra, men de gamla låtarna är bäst. Breaking the law och Living at the midnigt är nog bland mina favoriter Living after midnight heter den -- Jodå dom går väl an, men som I lol säger, så är dom gamla låtarna bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Lyssnade mycket på Judas Priest förra sommaren men jag tröttnade tyvärr på bandet efter ett tag. Fast Judas Priest - United är en rätt så skön låt som jag kan lyssna på ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Ja dom är bra. Har sett dom live 2 gånger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Breaking the laaaw breaking the laaaaw! Gillar inte dom så mycket... fast breaking the law är ganska bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Jag gillar dom litegran, har en gammal British Steel-kasset, Exiter, Rock Hard Ride free m.m är ju rätt bra, okända låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Exciter,Breaking The Law, Rock the World(eller nåt sånt) och The Ripper är rätt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 (redigerad) Living after midnight heter den Ooops The Ripper, Hell Patrol, Devil Digger, Electric Eye och Deal With The Devil är också sköna Blir tvungen att börja lyssna Judas Priest tillbaks och återuppleva gammla Heavy Metal minnen Edit: O Ma Gad! A Touch Of Evil, hur kunde jag glömma den Redigerad 30 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Fan jag vill se dem live någon gång! Har de slutat turnera? Mina favorit låtar är: Wheels of fire, Hellrider, Victim of changes, och Electric eye. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Fan jag vill se dem live någon gång! Har de slutat turnera? Mina favorit låtar är: Wheels of fire, Hellrider, Victim of changes, och Electric eye. Tror jag inte. Såg dom när dom släppte plattan Angel Of Retribution! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Var det inte Judas Priests scenkläder som inspirerades av någon i bandets bögkompis? Förövrigt så är inte det här min musiksmak, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Var det inte Judas Priests scenkläder som inspirerades av någon i bandets bögkompis? Förövrigt så är inte det här min musiksmak, nej. Judas Priest väckte väl användningen av Läderkläder inom Hårdrock/metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Judas Priest väckte väl användningen av Läderkläder inom Hårdrock/metal. Japp. Det var det jag menade. Och själva inspirationen fick dom av någon i bandets gay-kompis. Nu minns jag vart jag läste det här också: Senaste nummret av King! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Japp. Det var det jag menade. Och själva inspirationen fick dom av någon i bandets gay-kompis. Nu minns jag vart jag läste det här också: Senaste nummret av King! Nej, gayen i judas priest var på en lädergaybar. Och tog med sig läder till dom, och voilaaaaah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Judas Priest fick sitt namn från Bob Dylans låt Ballad of Frankie Lee, kan jag tillägga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Alcizar Fin parodi på Breaking The Law! Gå in på musik och klicka på länken "dricka folköl" Måste tillägga att det är min storebror! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Dom är FETGRYMMA! Kan inte fatta att det finns andra som också tycker om dom!!! Braking the LAAAW Back to you dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Dom är FETGRYMMA! Kan inte fatta att det finns andra som också tycker om dom!!! Braking the LAAAW Back to you dave Om dom är så grymma så är det ju inte så förvånande om andra också diggar dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Hell Paatrol, Living after midnight, another thing coming och Breaking the law behöver jag säga mer? de här är ett band i top klass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts