Kalan Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Någon mer än jag som lyssnar på hardstyle på detta forum? Har ni några favorit-DJs? Tipsa gärna om bra låtar. Några av mina favoriter inom hardstylen är: Blutonium Boy | Provlyssna Deepack | Provlyssna DHHD DJ Isaac | Provlyssna DJ Lady Dana DJ Luna | Provlyssna DJ Pavo DJ Scott Project | Provlyssna DJ Virus Hardheadz John Ferris Southstylers | Provlyssna Thomas Trouble | Provlyssna Yoji Biomehanika | Provlyssna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Jag lyssnade grymt mycket på Yoji Biomehanika förr i tiden. Nu har dock all musik försvunnit då min dator crachade. Har jag tråkigt går jag in på Yoji Biomehanika.com och lyssnar på musiken som spelas på hans sida, dock spelar dom inte min favorit. Yoji Biomehanika - SAMURAI(KEYBOARD COWBOYS) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Jag lyssnade grymt mycket på Yoji Biomehanika förr i tiden. Nu har dock all musik försvunnit då min dator crachade. Har jag tråkigt går jag in på Yoji Biomehanika.com och lyssnar på musiken som spelas på hans sida, dock spelar dom inte min favorit. Yoji Biomehanika - SAMURAI(KEYBOARD COWBOYS) Den låten är jäkligt bra. Därför "Provlyssna-länken" på Yoji Biomehanika går till ett klipp ur den låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts