Jump to content

Star Wars: Force Unlseashed

Jacker
 Share

Recommended Posts

Länkar till porr åvanför trailern !!! :lol:-_-;) Sexy Cat Fight -_-

*Kollat trailer, återkommer*

Fy helvette va nice, är Jedi Outcast nyare och bättre än Jedi Academy(har spelat demot) ?

Vilket är nyaste och har bäst grafik och känsla av alla Starwars lasersvärdsvingningsspel till pc?

Tänkte pröva Star Wars: Knights of the Old Republic 2, är det bra?

Och är det som Jedi Academy? På wiki stod det att det var ett RPG, och första som dök upp i

skallen var WoW och silkroad sortens spel, men det är det väl inte?

Är inte så insatt i starwars spelen, så ge mig inte totala utskällningar ;)

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, skojar du eller? Visst, svärdfighterna är roliga. Men enligt mig är det ju krafterna som är roligast. I Jedi Academy så finns det en bana som är perfekt för att greppa tag om någons strupe (force style) och släppa ner dom i avgrunden. Krafterna is the shit och detta spel verkar ganska inriktat på krafterna. Om jag har bättre dator/PS3/360 I will buy it you mofos.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte pröva Star Wars: Knights of the Old Republic 2, är det bra?

Är inte så insatt i starwars spelen, så ge mig inte totala utskällningar :)

Star wars knights of the old republic, 1 och 2, är dom bästa spelen jag någonsin spelat! Fast om du inte spelat något av Knights of the old republic 1 eller 2 förr, så tipsar jag dig att köpa 1:an först. :P Det spelet har en av dom absolut bästa storys jag någonsin sett på ett spel. Enligt mig är storyn där många ggr bättre än på star wars filmerna. :D Och det är ungefärt samma strids sätt som på wow, man trycker på fienden så slår gubben av sig själv sen. Man behöver bara klicka på fienden 1 gg s går allt auotomatiskt. ;) Fast det finns givetvis flera special attacker man kan välja på oxå... Det är oxå så att man får välja sin equipment, från topp till tå vad för kläder, vapen, sköldar m.m man ska ha. :)

ON: Kommer detta spel komma till PC oxå?

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Star wars knights of the old republic, 1 och 2, är dom bästa spelen jag någonsin spelat! Fast om du inte spelat något av Knights of the old republic 1 eller 2 förr, så tipsar jag dig att köpa 1:an först. :D Det spelet har en av dom absolut bästa storys jag någonsin sett på ett spel. Enligt mig är storyn där många ggr bättre än på star wars filmerna. :) Och det är ungefärt samma strids sätt som på wow, man trycker på fienden så slår gubben av sig själv sen. Man behöver bara klicka på fienden 1 gg s går allt auotomatiskt. ;) Fast det finns givetvis flera special attacker man kan välja på oxå... Det är oxå så att man får välja sin equipment, från topp till tå vad för kläder, vapen, sköldar m.m man ska ha. ;)

ON: Kommer detta spel komma till PC oxå?

Jag provade det :P Men gillade det inte :)

Ända peka klicka spelet som duger att spela är Silkroad! :P

Ja vill nog hellre ha något där man går och trycker själv när man ska slå,

är Jedi Academy nyaste av den sortens Star Wars spel och har bäst grafik?

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag provade det :P Men gillade det inte :)

Ända peka klicka spelet som duger att spela är Silkroad! :D

Ja vill nog hellre ha något där man går och trycker själv när man ska slå,

är Jedi Academy nyaste av den sortens Star Wars spel och har bäst grafik?

Ok. :) Ja då är Jedi Academy det nyaste, förutom Revenge of the sith då... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor