r4ll3 Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 (redigerad) Hej, jag har GTA San Andreas. Mitt Fel är att radion funkar inte och det är inte ljud när dom visar trailerna. Så jag undrar om man behöver lägga in en fil eller nåt sånt. Och jag undrar också om ni vet vart jag kan få tag i den filen? Redigerad 29 juli, 2006 av r4ll3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Hej, jag har laddat mitt San Andreas härifrån --->http://thepiratebay.org/details.php?id=3346745 Jag har skrivit en kommentar där men inte fått nå svar så jag undrar om ni vet vad felet är. Felet är att radion funkar inte och det är inte ljud när dom visar trailerna. Jag har gjort rätt när jag installerade. Jag öppnade ISO filen med Deamon Tools. Detta är inte bara fel för mig det är fel för alla som har laddat den dära San Andreas. Så jag undrar om man behöver lägga in en fil eller nåt sånt. Och jag undrar också om ni vet vart jag kan få tag i den filen? Emot forumets regler att prata om piratkopiering, ta bort allt som har med det att göra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 (redigerad) Använd *HUMHUM* nästa gång? Filerna finns säkert på *HUMHUM*++. Hoppas jag inte blir bannad nu. -.^ Redigerad 30 juli, 2006 av Terrorysta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
r4ll3 Skrivet 30 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Använd *HUMHUM* nästa gång? Filerna finns säkert på *HUMHUM*++. Hoppas jag inte blir bannad nu. -.^ Okej vet du vad de heter eller vad jag ska söka på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Okej vet du vad de heter eller vad jag ska söka på? Om du inte hittar något får du väl fråga en kompis om du kan låna hans skiva för att installera. Sedan spela med din egna skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts