Miike Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Innan jag börjar vill jag bara säga att detta är inga riktiga sånger/låtar, det är melodier från tv spel och dom finns inte tillgängliga att köpa. Detta är sidan med låtarna http://www.vgmusic.com/music Om jag kopierar en låt från en hemsida till mitt skrivbord så behöver jag ju vara ansluten till internet för att lyssna på de, eftersom jag klickade på "spara mål som...", låtarna blir oftast bara några kb och det går inte att lägga in dom i mp3 för att man måste vara ansluten till internet för att få tillgång till dom. Går det att klicka/göra så att låtarna blir några MB istället och tillgängliga till att lägga in på mp3'n? Skulle ärligt talat skita på mig om jag fick hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Innan jag börjar vill jag bara säga att detta är inga riktiga sånger/låtar, det är melodier från tv spel och dom finns inte tillgängliga att köpa. Detta är sidan med låtarna http://www.vgmusic.com/music Om jag kopierar en låt från en hemsida till mitt skrivbord så behöver jag ju vara ansluten till internet för att lyssna på de, eftersom jag klickade på "spara mål som...", låtarna blir oftast bara några kb och det går inte att lägga in dom i mp3 för att man måste vara ansluten till internet för att få tillgång till dom. Går det att klicka/göra så att låtarna blir några MB istället och tillgängliga till att lägga in på mp3'n? Skulle ärligt talat skita på mig om jag fick hjälp. Hinner inte kolla länken nu eftersom jag ska dra till Globen om några minuter. Men om dom små filerna du får hem är .m3u så är det bara att öppna dom med notepad, där finns länken. Sen kan du tanka wget för windows eller bara ta nån vanlig hemladdningshanterare för att spara ner dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 29 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Jag tror det är .mid filer. Sen var det nog quicktime som dom spelades upp i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Jag tror det är .mid filer. Sen var det nog quicktime som dom spelades upp i. Om det är midifiler så behöver man inte ansluta till internet för att lyssna. Däremot måste du konvertera dom till wav och sen mp3 för att kunna lyssna på dom i mp3-spelare eftersom en midifil bara är noter och inte ljud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 29 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Ok, ska försöka mig på det där. Tack för att tar dig tid och skriva några rader R2, riktigt schyst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 30 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Vilket program kan konvertera filer? Jag prövade Vegas Video 6 fast det ville inte installera sig, den begärde något som jag inte hade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Vilket program kan konvertera filer? Jag prövade Vegas Video 6 fast det ville inte installera sig, den begärde något som jag inte hade. Sök på Download.com på t.ex mid to mp3 eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 30 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Sök på Download.com på t.ex mid to mp3 eller något. Efter många nerladdningar hittade jag ett bra program! Tack så jävla mycket, fan vad schyst av er att ta er tid att hjälpa! Tack som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts