JMC Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Några svenska grabbar som lever livet borta i californien. Mycket fina bilder! Man vill ju bara fly från den här hålan till land när man ser dom här bilderna! ENTER THE SITE HERE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Det ser förjävla härligt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Snygga bilder, fan att man inte har pengar annars skulle man åka dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 En sak vet jag säker, jag vill inte flytta till ett annat land. Fall det är det du menar. Men otroligt snygga bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Snygga bilder Btw min morbror bor där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Något ställe jag velat flytta till är Anchorage, Alaska. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/2/26/Anchorage1.jpg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/0/02/Anchorage2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Tiger bor ju i califonien, minns ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Där skulle man allt vilja bo, riktigt snygga bilder. Önskade jag hade en sån kamera. Åh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 (redigerad) Blir kanske USA nästa år Skulle egentligen åka till Miami i år, men det blev aldrig av. Men LA o Miami skulle vara fint. Redigerad 29 juli, 2006 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Tiger bor ju i califonien, minns ni? Mjo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 (redigerad) Fyfan vilka fina bilder.. fast att sitta och kolla på såna där bilder gör en bara olycklig, för man vet att man aldrig kommer att kunna spendera ett helt år i Californien .. man kommer vara fast i skit Sverige hela sitt liv. btw. pappa-betalar-killar Redigerad 29 juli, 2006 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Men i Malmö(just nu) känns det som Cali. Vädret är nice o snygga tjejer på stranden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 (redigerad) Kalifornien. Hör ni det? Vi är i Sverige (förutom Tiger, då). Vad jag mer har att säga om den västliga solstaten, är att deras guvernör är bäng i luvan. Annars; Onekligen fina, photoshopade (?) bilder. Redigerad 29 juli, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Men i Malmö(just nu) känns det som Cali. Vädret är nice o snygga tjejer på stranden. Snyggaheten är ju allt, insidan kan ju dra åt helvete. Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Riktigt sköna bilder, fan va avundsjuk man blir... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Kalifornien. Hör ni det? Vi är i Sverige (förutom Tiger, då). Vad jag mer har att säga om den västliga solstaten, är att deras guvernör är bäng i luvan. Annars; Onekligen fina, photoshopade (?) bilder. Måhända att han är bäng i huvudet, men: 1) Mindre bäng än en viss Göran Persson. 2) Man besöker Cali för att man vill avnjuta skönhet, inte politik. Funderar på att besöka Miami, men bara flygresan kostar ju tiotusen. Skulle ju kosta nästan hela min Lumpenlön att bo där i en vecka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Snyggaheten är ju allt, insidan kan ju dra åt helvete. Okej. I ärlighetens namn kan insidan dra åt helvete eller en bit på vägen i alla fall om man bara ska kolla brudar på stranden. Insidan är desto viktigare om man letar efter någon att dela sin framtid med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 I ärlighetens namn kan insidan dra åt helvete eller en bit på vägen i alla fall om man bara ska kolla brudar på stranden. Insidan är desto viktigare om man letar efter någon att dela sin framtid med. Jag tror han syftade på staden och inte tjejerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Fyfan vilka fina bilder.. fast att sitta och kolla på såna där bilder gör en bara olycklig, för man vet att man aldrig kommer att kunna spendera ett helt år i Californien .. man kommer vara fast i skit Sverige hela sitt liv. btw. pappa-betalar-killar www.pappabetalar.gnu.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts