n00dles Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Hur gör man rörliga gif bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Photoshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Photoshop. Imageready? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Imageready? Funkar det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Kolla här http://webdesignskolan.com/ ...du behöver photoshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Kolla här http://webdesignskolan.com/ ...du behöver photoshop. Jag är nog ganska dålig för..Jag hittar ingen sån guide där? (Ja, jag vill också lära mig ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Gör en animation i flash och exportera som .gif. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Gör en animation i flash och exportera som .gif. Är det enkelt att använda? Vad heter den bästa/senaste versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Är det enkelt att använda? Vad heter den bästa/senaste versionen? Jepp, resultatet blir tusen gånger bättre än i Image Ready. Tanka en trial på Flash 8 från Adobe.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 (redigerad) 1. Gör alla bilder du vill ha med. 2. Importera bilderna i Gif Movie Gear. 3. Spara som gif. And you're all set. EDIT: Du kan göra bilderna i vilket program som helst, t.ex. paint. Redigerad 31 juli, 2006 av oskarofrya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Ulead GIF Animator 5, för den inte så krävande och oerfarne användaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Ulead GIF Animator 5, för den inte så krävande och oerfarne användaren. Det låter som något för mig, ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Jepp, resultatet blir tusen gånger bättre än i Image Ready. Tanka en trial på Flash 8 från Adobe.com Om man tankar trial, är det bara en tidsbegränsad version eller är vissa funktioner också borttagna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Om man tankar trial, är det bara en tidsbegränsad version eller är vissa funktioner också borttagna? Bara begränsad tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Jag är nog ganska dålig för..Jag hittar ingen sån guide där? (Ja, jag vill också lära mig ) Klick Där har du den jag tänkte på. Den visar grunderna resten kan man om man inte är alldeles för dum lista ut själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts