Jump to content

Bästa gta-kopian?

fido vercetti
 Share

Gta kopia  

41 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Mafia, har förövrigt spelat alla dom där. Och mafia är det något speciellt med, men vill inte räkna det

somo GTA Klon eftersom det är 3D och släpptes samma år som GTA III som också är 3D.

Total Overdose (Third person och utstpelar sig väl i Mexico ^^ )

Boiling Point (utspelar sig i First Person och norra sydamericas djungel typ)

Jag tyckte Gudfadern var bättre en driv3r

eftersom det är mkt bättre grafik osv.

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Driver Parallel lines då?

Det var ett skämt. Skitkasst. Jag är glad att jag inte betalade för det. Jag tyckte det var så utomordentligt kasst men jag försökte verkligen, verkligen gilla det, men efter 2 dagar så tog jag ut det ur min PlayStation 2 och har inte satt in det igen sen dess. Om inte när jag tog fel skiva räknas.

För övrigt så gillade jag faktiskt Total Overdose. Att åka runt i staden sög grovt men storyn var rolig att spela.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var ett skämt. Skitkasst. Jag är glad att jag inte betalade för det. Jag tyckte det var så utomordentligt kasst men jag försökte verkligen, verkligen gilla det, men efter 2 dagar så tog jag ut det ur min PlayStation 2 och har inte satt in det igen sen dess. Om inte när jag tog fel skiva räknas.

För övrigt så gillade jag faktiskt Total Overdose. Att åka runt i staden sög grovt men storyn var rolig att spela.

Skulle man kunna få spelet? :):lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor