fido vercetti Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Vilket spel är den bästa ? Vote:Mafia. Mafia är nog det bästa spel som jag har spelat efter gta. Storyn är den bästa av alla spel. Citerar en sida:Gta är ett spel, mafia är en upplevelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Null vote. Jag har inte spelat något av dem, det är inte min typ av spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Mafia, fast jag tycker inte man kan räkna det som en kopia. Det var mycket bättre än så, storyn håller filmklass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Driver 3 tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Trots bristande frihet och lite för mycke realistik så tycker jag ändå Mafia är bäst, inte mycke GTA, men ändå ett otroligt bra spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Mafia är bäst av de där spelen tycker jag. Älskar storyn och känslan, det ända jag saknar är väl freeride och story på samma gång, precis som GTA, men jag vet inte om jag tycker att det ska vara det i Mafia egentligen. Möjligt att det bara skule förstöra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Lungt mafia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Null vote. Jag har inte spelat något av dem, det är inte min typ av spel. W0rd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Ingen av spelen är nåt vidare men Mafia är väl det minst sämsta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 1. Mafia 2. True Crime: New York City 3. Driv3r 4. Gudfadern Även om jag skulle säga att det är jämt imellan Driv3r och Gudfadern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 (redigerad) Mafia, har förövrigt spelat alla dom där. Och mafia är det något speciellt med, men vill inte räkna det somo GTA Klon eftersom det är 3D och släpptes samma år som GTA III som också är 3D. Total Overdose (Third person och utstpelar sig väl i Mexico ^^ ) Boiling Point (utspelar sig i First Person och norra sydamericas djungel typ) Jag tyckte Gudfadern var bättre en driv3r eftersom det är mkt bättre grafik osv. Redigerad 29 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 29 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 1. Mafia 2. True Crime: New York City 3. Driv3r 4. Gudfadern Även om jag skulle säga att det är jämt imellan Driv3r och Gudfadern. Driver Parallel lines då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 (redigerad) Driver Parallel lines då? Det var ett skämt. Skitkasst. Jag är glad att jag inte betalade för det. Jag tyckte det var så utomordentligt kasst men jag försökte verkligen, verkligen gilla det, men efter 2 dagar så tog jag ut det ur min PlayStation 2 och har inte satt in det igen sen dess. Om inte när jag tog fel skiva räknas. För övrigt så gillade jag faktiskt Total Overdose. Att åka runt i staden sög grovt men storyn var rolig att spela. Redigerad 29 juli, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Mafia, det var verkligen en upplevelse....det är nog det bästa spel jag har spelet i mitt liv. Vote: Mafia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Lätt Mafia. Enligt mig är det t.o.m bättre än gta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 29 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Det var ett skämt. Skitkasst. Jag är glad att jag inte betalade för det. Jag tyckte det var så utomordentligt kasst men jag försökte verkligen, verkligen gilla det, men efter 2 dagar så tog jag ut det ur min PlayStation 2 och har inte satt in det igen sen dess. Om inte när jag tog fel skiva räknas. För övrigt så gillade jag faktiskt Total Overdose. Att åka runt i staden sög grovt men storyn var rolig att spela. Skulle man kunna få spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Mafia! Gillar stilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Skulle man kunna få spelet? Låt mig tänka på det. Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Mafia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 29 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Låt mig tänka på det. Nej. Så jag ska köpa gudfarsan istället för PL? Vad är bra å dåligt med båda spelen? Gör en plus,minus lista plz . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts