Jump to content

Skrivs på min användare utan att jag skrivit ngt!

Eudoros
 Share

Recommended Posts

Hejsan. Jo det är så här, medans jag nyss satt å spelade Lotr: Bfme Online, och deltog i chatten där å skrev några saker, då var det helt plötsligt någon som skrev kommentarer med mitt EXAKTA namn, alltså mitt account namn, i chatten. :P Fast jag inte skrivit det som det stog att jag skrivit alls... :P Vad kan detta vara för ngt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Syntes det att du skrev innan det sändes? (som när man trycker y i half-life så ser man vad man skriver)

Annars kan det vara ett hål i servern där man kan skicka chatmedelanden i andras namn utan att vara inne på servern. Fast det är nog ganska liten chans, det är större chans att du har en trojan eller liknande.

Jag vet inte ens vad det är på för spel, så lita inte allt för mycket på mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Syntes det att du skrev innan det sändes? (som när man trycker y i half-life så ser man vad man skriver)

Annars kan det vara ett hål i servern där man kan skicka chatmedelanden i andras namn utan att vara inne på servern. Fast det är nog ganska liten chans, det är större chans att du har en trojan eller liknande.

Jag vet inte ens vad det är på för spel, så lita inte allt för mycket på mig.

Nepp, man såg inte att det skrevs en bokstav. Utan det kom bara upp helt plötsligt,helt utan förvarning... :unsure:

Jag har virussökt flera gånger, med olika programm, men jag hittade ingen trojan... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nepp, man såg inte att det skrevs en bokstav. Utan det kom bara upp helt plötsligt,helt utan förvarning... :D

Jag har virussökt flera gånger, med olika programm, men jag hittade ingen trojan... B)

Det är väl som på WoW :(

Om du skriver Hej.......................................[Guild] [Eudoros]:Jag spelar BFME Online blir det o så så här

Guild AnteFreeman: Hej

Guild Eudoros: Jag spelar BFME online!

Hoppas du förstog :D

Edit: Punkterna ska vara mellanslag

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väl som på WoW :D

Om du skriver Hej.......................................[Guild] [Eudoros]:Jag spelar BFME Online blir det o så så här

Hoppas du förstog B)

Det funkar inte, då man kan ändra storleken på chatten. Alla måste ha samma storlek på sin chat för att det ska funka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väl som på WoW :(

Hoppas du förstog :D

Nej tyvär så fattade jag inte ett dyft. :D

Jacker: Kan nog vara det, eftersom det inte finns några spår av trojaner eller liknande... :wub: Och om det inte är det så står jag helt rådlös. >_<

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor