Eudoros Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Hejsan. Jo det är så här, medans jag nyss satt å spelade Lotr: Bfme Online, och deltog i chatten där å skrev några saker, då var det helt plötsligt någon som skrev kommentarer med mitt EXAKTA namn, alltså mitt account namn, i chatten. Fast jag inte skrivit det som det stog att jag skrivit alls... Vad kan detta vara för ngt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Får man fråga vad han skrev för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 (redigerad) Får man fråga vad han skrev för något? Det var väldigt grova ord räcker det att säga. Redigerad 28 juli, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 (redigerad) Det spökar räcker det att säga. Redigerad 29 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Syntes det att du skrev innan det sändes? (som när man trycker y i half-life så ser man vad man skriver) Annars kan det vara ett hål i servern där man kan skicka chatmedelanden i andras namn utan att vara inne på servern. Fast det är nog ganska liten chans, det är större chans att du har en trojan eller liknande. Jag vet inte ens vad det är på för spel, så lita inte allt för mycket på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Syntes det att du skrev innan det sändes? (som när man trycker y i half-life så ser man vad man skriver) Annars kan det vara ett hål i servern där man kan skicka chatmedelanden i andras namn utan att vara inne på servern. Fast det är nog ganska liten chans, det är större chans att du har en trojan eller liknande. Jag vet inte ens vad det är på för spel, så lita inte allt för mycket på mig. Nepp, man såg inte att det skrevs en bokstav. Utan det kom bara upp helt plötsligt,helt utan förvarning... Jag har virussökt flera gånger, med olika programm, men jag hittade ingen trojan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 (redigerad) Nepp, man såg inte att det skrevs en bokstav. Utan det kom bara upp helt plötsligt,helt utan förvarning... Jag har virussökt flera gånger, med olika programm, men jag hittade ingen trojan... Det är väl som på WoW Om du skriver Hej.......................................[Guild] [Eudoros]:Jag spelar BFME Online blir det o så så här Guild AnteFreeman: Hej Guild Eudoros: Jag spelar BFME online! Hoppas du förstog Edit: Punkterna ska vara mellanslag Redigerad 1 augusti, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Det är väl som på WoW Om du skriver Hej.......................................[Guild] [Eudoros]:Jag spelar BFME Online blir det o så så här Guild AnteFreeman: Hej Guild Eudoros: Jag spelar BFME online! Hoppas du förstog Edit: Punkterna ska vara mellanslag Det funkar inte, då man kan ändra storleken på chatten. Alla måste ha samma storlek på sin chat för att det ska funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Fakenick? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Det funkar inte, då man kan ändra storleken på chatten. Alla måste ha samma storlek på sin chat för att det ska funka. Okej, hm kan du va som Jacker säger då ? Btw ska inte denna tråd ligga i Spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 (redigerad) Det är väl som på WoW Om du skriver Hej.......................................[Guild] [Eudoros]:Jag spelar BFME Online blir det o så så här Guild AnteFreeman: Hej Guild Eudoros: Jag spelar BFME online! Hoppas du förstog Edit: Punkterna ska vara mellanslag Nej tyvär så fattade jag inte ett dyft. Jacker: Kan nog vara det, eftersom det inte finns några spår av trojaner eller liknande... Och om det inte är det så står jag helt rådlös. Redigerad 2 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 En bra trojan lämnar inte spår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) En bra trojan lämnar inte spår. Ok, nu vart jag rädd... Men som tur var har det inte hänt mera efter den gången jag skrev om, så jag hoppas att det slutat... Redigerad 3 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts