Jump to content

Swat4 Multiplayer

R2D2
 Share

Recommended Posts

Min kära Swat4-kompis Curly ville spela lite nu ikväll, men våra trogna medpselare Bubbli och Everest är borta så vi behöver fler.

Helst expansionen men vanliga duger i nödfall.

Alla som kan, skriv i tråden och skicka msn-adress i pm. Någon med snabb dator och snabbt internet får gärna hosta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
Jag har expansionen. Men det är en buskverision. Men man kan vell ju spela på hamachi ju. :)

Tycker att det känns lite sent så där 11 dager efter senaste posten.. Tror inte att dom fortfarande letar efter spelare. Och så tror jag att dom redan visste hur dom skulle göra för att köra online eftersom det verkar som att hela bunten har hittat det i blåbärs busken :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker att det känns lite sent så där 11 dager efter senaste posten.. Tror inte att dom fortfarande letar efter spelare. Och så tror jag att dom redan visste hur dom skulle göra för att köra online eftersom det verkar som att hela bunten har hittat det i blåbärs busken (w00t)

Well aren't you the expert. Jag tröttnade på det och avinstallerade. Ärrtvå eller någon annan kanske fortfarande vill spela och behöver mer folk. Vi spelade aldrig, bara krångel hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor