R2D2 Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Min kära Swat4-kompis Curly ville spela lite nu ikväll, men våra trogna medpselare Bubbli och Everest är borta så vi behöver fler. Helst expansionen men vanliga duger i nödfall. Alla som kan, skriv i tråden och skicka msn-adress i pm. Någon med snabb dator och snabbt internet får gärna hosta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Funkar det på MP om man plockar det från buskarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Funkar det på MP om man plockar det från buskarna? Skicka msn-adress så fixar vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Okej, skickat PM. Hoppas detta är bättre än Swat 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Jag får väl skaffa det igen då, om ni saknar mina skills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Ska upp och jobba imorrn, så räkna inte med mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Låter kul, fast man har ju inte expansionen.. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Låter kul, fast man har ju inte expansionen.. :/ Skaffa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Installerar as we speak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Installerar as we speak Härligt. Curly stack dock, han var sjuk sa han. Men vi spelar senare idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Nu har jag SWAT 4, dock inte expansionen, grymt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Jag har expansionen. Men det är en buskverision. Men man kan vell ju spela på hamachi ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Jag har expansionen. Men det är en buskverision. Men man kan vell ju spela på hamachi ju. Tycker att det känns lite sent så där 11 dager efter senaste posten.. Tror inte att dom fortfarande letar efter spelare. Och så tror jag att dom redan visste hur dom skulle göra för att köra online eftersom det verkar som att hela bunten har hittat det i blåbärs busken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Tycker att det känns lite sent så där 11 dager efter senaste posten.. Tror inte att dom fortfarande letar efter spelare. Och så tror jag att dom redan visste hur dom skulle göra för att köra online eftersom det verkar som att hela bunten har hittat det i blåbärs busken Well aren't you the expert. Jag tröttnade på det och avinstallerade. Ärrtvå eller någon annan kanske fortfarande vill spela och behöver mer folk. Vi spelade aldrig, bara krångel hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Testa idag att köra online och det funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts