ZinteX Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Ja,jag hade tänkt mig att göra en stuntfilm där man endast använder sig av crossen typ lite metal mulisha stuk,nån som e med? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Vad fabian är metal mulisha stu|< ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZinteX Skrivet 28 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Att de ska va typ som Metal Mulisha?o vet du inte vad de e så ska jag ej förklara Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Metal Mulisha är ett gäng som åker cross typ. Dom är kompisar med Bam Margera och brukar vara med i hopptävlingar och så. Vet inte så mkt mera. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Att de ska va typ som Metal Mulisha?o vet du inte vad de e så ska jag ej förklara Varför inte förklara om han inte vet vad det är? Bättre att hjälpa än att stjälpa (antagligen felstavat men, whatever ^^) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Förklara närmare vad du menar. Eller är det bara jag som inte fattar ett dugg? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZinteX Skrivet 30 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Förklara närmare vad du menar. Eller är det bara jag som inte fattar ett dugg? jo tänkte göra en stuntfilm där man bara använder crossen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 (redigerad) jo tänkte göra en stuntfilm där man bara använder crossen Modd tillåten? Isåfall så är jag med.. Redigerad 30 juli, 2006 av ALER700 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZinteX Skrivet 31 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Modd tillåten? Isåfall så är jag med.. japp modd tilllåten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 (redigerad) japp modd tilllåten Mmmm.. Då kommer vi att nå SERIÖSA HASTIGHETER!!! Haha... BTW: ska vi inte ha en Profil som alla (Som är med) har. så att alla har lika dana Cj:s på sina filmer? Och du menar Sanchez eller hur?? Redigerad 31 juli, 2006 av ALER700 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZinteX Skrivet 31 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Mmmm.. Då kommer vi att nå SERIÖSA HASTIGHETER!!! Haha... BTW: ska vi inte ha en Profil som alla (Som är med) har. så att alla har lika dana Cj:s på sina filmer? Och du menar Sanchez eller hur?? jo de ska vi ha o ja jag menade sanchez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 jo de ska vi ha o ja jag menade sanchez Ok, 2 frågor.. 1. Säg till när det blir så får du skicka profilen.. 2. Vilket inspelning program använder du?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZinteX Skrivet 31 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Ok, 2 frågor.. 1. Säg till när det blir så får du skicka profilen.. 2. Vilket inspelning program använder du?? Jodå,ska bara få igång mitt SA igen. En registrerad verision av Fraps Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Mmmm.. Då kommer vi att nå SERIÖSA HASTIGHETER!!! :w000t: Haha... BTW: ska vi inte ha en Profil som alla (Som är med) har. så att alla har lika dana Cj:s på sina filmer? Och du menar Sanchez eller hur?? jag är gärna med men jag kan nog inte ha likadan profil=(har v2.0... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 jag är gärna med men jag kan nog inte ha likadan profil=(har v2.0... Jag tror de har gett upp tanken på en film för ca 1 år sen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 jag är gärna med men jag kan nog inte ha likadan profil=(har v2.0... No offence MEN DU E FAN DÅLIG Sluta dra upp en massa gamlma trådar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts