SkyFly Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Som beskrivningen lyder, hittar ingen fungerande online mod, ni kanske kan länka till mig vart det finns en?? Skulle vara väldigt snällt. Tack på förhand //SkyFly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 (redigerad) Som beskrivningen lyder, hittar ingen fungerande online mod, ni kanske kan länka till mig vart det finns en?? Skulle vara väldigt snällt. Tack på förhand //SkyFly *Borta* Redigerad 28 juli, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SkyFly Skrivet 28 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 VA?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Www.sa-mp.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Har du nyss skaffat SA, så är det 2.0 och det går inte att modda så det antagligen därför det inte går att spela mp.. Finns en nergraderare så du får tillbaks det till gamla goda 1.0 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=39543 Kolla min sista post i den där tråden för en länk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Det är ju sidorna www.sa-mp.com eller www.mtasa.com Tror att det var så. Sen som I_lol sa, om du nyss skaffat det är nog ditt SA 2.0! Då kan man inte modda. Det kan du kolla om du startar SA och kollar i huvudmenyn, om det står 2.0 i nåt av hörnen i skärmen så är det 2.0. Följ I_lol´s länk för att fixa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts