luigi Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Jag har glömt mitt account namn på steam.. vet ni hur jag kan få reda på vad jag heter? tacksam för hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Du kan ju testa att trycka på "Retrive a lost account" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Jag har glömt mitt account namn på steam.. vet ni hur jag kan få reda på vad jag heter? tacksam för hjälp Precis, exakt, så gjorde jag med, fast jag hade glömt bort mitt lösenord. Men jag lyckades aldrig få tillbaka mitt Account, för jag hade glömt bort svaret på min hemliga fråga "Vem var din barndoms hjälte?" oxå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Det ligger en stor fet loggfil i steam/mappen som det star massa connection skit i, bland annat vilket namn man connectar med. Om du inte har varit en ond babian ska du kunna fa fram ditt steam-kontos namn genom att titta dar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts