Solidsnake Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Tänkte skapa en tråd om Bob Marley eftersom det finns ju inge tråd om han kan vara lite kul att prata om han... själv tycker att han är bra speciel No Woman No Cry är min Favorit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 (redigerad) Ja, hej hej. Han var en knarkande reggae-artist. Bra musik gjorde han förövrigt. Så, nu har vi snackat lite. Redigerad 27 juli, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Är han speciell nog att få vara i Allmänt? Fuggedaboudit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Flyttar till rätt forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 (redigerad) Tycker att hans "Red red wine" aegerzor. Ska verkligen denna vara i Almänt? Edoit: Ops, fixat. Redigerad 27 juli, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Tycker att hans "Red red wine" aegerzor. Ska verkligen denna vara i Almänt? Edoit: Ops, fixat. Det är inte han som sjunger Red red wine. Det är Ub 40. Bob Marley är skitbra... lyssnar på många låtar med honom. Favoriterna är nog no woman no cry och Zimbawe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Det är inte han som sjunger Red red wine. Det är Ub 40. Meh, vad har han för koppling till låten då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 (redigerad) Buffalo soldier har jag minnen med. Could you be love är bara skön helt enkelt. [b]Bad boys får mig att tänka tillbax i tiden... Älskade den när jag var barn! Minns när jag och några kompisar sjöng "Bad boys bad boys whatcha gonna do, whatcha gonna do when your mother fucks you" LOL Redigerad 28 juli, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Det enda är att det inte är Bob Marley som har gjort bad boys. Det är inner circle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Det enda är att det inte är Bob Marley som har gjort bad boys. Det är inner circle. Marley har inte gjort cover på den då alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 (redigerad) Marley har inte gjort cover på den då alltså? Nope. Bobban har gjort en hel del sköna låtar.. Min favoritlåt med honom är Ambush In The Night. Redigerad 28 juli, 2006 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 28 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 (redigerad) Det enda är att det inte är Bob Marley som har gjort bad boys. Det är inner circle. Vaaa jag har en låt med bad boys med artisten Bob Marley på låten Redigerad 28 juli, 2006 av Darkwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Vaaa jag har en låt med bad boys med artisten Bob Marley på låten Vi har sett den där Bob Marley bilden nu, du har den i din avtar också Sätt den i signaturen istället för att attacha den i varenda inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 (redigerad) Vaaa jag har en låt med bad boys med artisten Bob Marley på låten Men det är väl bara någon som har rippat den låten och tror att det är Bob Marley som har sett den. Många tror även att Sweat (A la la la la long) är av Bob Marley. Den är också gjord av Inner Circle. Btw... redemtion song är ruskigt bra. Redigerad 28 juli, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Meh, vad har han för koppling till låten då? Han var med i bandet eller något sånt har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 29 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 (redigerad) Vi har sett den där Bob Marley bilden nu, du har den i din avtar också Sätt den i signaturen istället för att attacha den i varenda inlägg Ok men hur ska man sätta bilden i sin signatur PS.. jag är ej bra på sånt Redigerad 29 juli, 2006 av Darkwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Ok men hur ska man sätta bilden i sin signatur PS.. jag är ej bra på sånt [img=bildensadress] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 29 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 [img=bildensadress] THX you Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Jag gillade han mer förut. Nu lyssnar jag på annan musik. Men bra var, som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 29 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Det är inte han som sjunger Red red wine. Det är Ub 40. Bob Marley är skitbra... lyssnar på många låtar med honom. Favoriterna är nog no woman no cry och Zimbawe. Sjävl klart att No Woman No Cry är Favorit det är min Favorit ochså det är nästan bara typ den jag lyssnar på nästan I LOVE THIS SONG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts