Hunter Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Om nån har en gubbe på knightonline lvl 50+ så vill jag byta den mot ett steam account. Steam accountet har , Counterstrike source, counterstrike zero, halflife2 och fler spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Om nån har en gubbe på knightonline lvl 50+ så vill jag byta den mot ett steam account. Steam accountet har , Counterstrike source, counterstrike zero, halflife2 och fler spel. Herregud människa! Knightonline ser för övrigt kul ut, men att byta spel för över 1500 kronor är lite väl överdrivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Har jag fel men detta är väl inget jävla byt/sälja forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Har jag fel men detta är väl inget jävla byt/sälja forum? Du har troligtvis ganska rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts