DiazEvil Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Det känns j*vligt bra att bara ha 2 uppdrag kvar! Om jag ska betygsätta det får det 8/10! Svåra uppdrag - inget multiplayer :'( - Väldigt realistiskt spel + En kopia av London + Två huvudkaraktärer + Stealth mode + Lagom svårt :"> + Tar ett tag att klara + Grafiken + Inga fusk + Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hotring-Racer Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 (redigerad) Uppdragen kändes väl genomtänkta och var skitroliga och varierande. Jag tycker att spelet var en aning kort. Fick mitt ex på julafton och det var färdigspelat på annandagen. Fast då spelade jag som en missbrukare. Att det inte finns fusk till Getaway är mycket helt rätt. Redigerad 5 februari, 2003 av Hotring-Racer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
moranisse Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 (redigerad) Tja om du är på uppdarg 23 vet du hur man gör på uppdrag 19 ??? Jag har klarat uppdrag 19 nu jag är på 23e uppdraget nu... Redigerad 2 mars, 2003 av moranisse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 vad hatr en 240 med dethär att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
moranisse Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 vad hatr en 240 med dethär att göra? Ingenting men det är en tuff bil!! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 vad har eddie meduza me de här o göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
moranisse Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 vad har eddie meduza me de här o göra HAN GÖR BRA MUSIK EDDIE ÄR BÄST!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 rofl , du snackar som om du är 10 år moranisse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
moranisse Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 rofl , du snackar som om du är 10 år moranisse ? jaha det gör jag men du snackar som du var 3 "rofl" ? bäbis språk? eller är det danska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 ? jaha det gör jag men du snackar som du var 3 "rofl" ? bäbis språk? eller är det danska? Det betyder rolling on the floor lauging fast du vet väl inte ens vad det betyder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 1 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 ? jaha det gör jag men du snackar som du var 3 "rofl" ? bäbis språk? eller är det danska? varför lägger du in bilder som inte hör till ämnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
moranisse Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 varför lägger du in bilder som inte hör till ämnet? Ämnet var juh uppdrag 23 !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
moranisse Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 Det betyder rolling on the floor lauging fast du vet väl inte ens vad det betyder. SKRIV på svenska DATA NÖRT det här är SVERIGE inte USA !!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
moranisse Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 NU är jag också på uppdrag 23 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts