Jump to content

Nytt spel av mig

Stora_tomtefar
 Share

Recommended Posts

Jag är lite besviken för att jag inte fick lite creds för kritik under skapandet (och en del åtgärder, glöm inte vem som tyckte lådorna var för mörka och gjorde något åt det ^_^) och mentalt stöd. :wub:

Men spelet är kul.

Ojdå! :D Fint att du tycker om det iallafall :lol:

Men du är nominerad till någon tramsig "bästa forumit inom någon ämne"-sak, så vad gnäller du för egentligen? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Hokay nu tidigare idag så försökte jag på en bana som jag tycker personligen vart ganska lyckad :unsure:

Det är bara ett problem, jag glömde ta screen på banan från editorn så att man kan se lite mer hur banan är uppbyggd.

man kan iallafall se lite av hur banan ser ut :)

Men Gu', vad fin den är! :wub:

Bör jag lägga den i den all-mighty "Box'd.zip"?

*EDIT*

Du kan ladda banan genom att döpa banfilen till "ladda.txt", öppna editorn, och trycka på ikonen ovanför kameran :lol:

Redigerad av Stora_tomtefar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du skulle inte kunna göra ett spel så det är en stor smiley gubbe på skärmen, som man kan tortera ? typ sticka nålar i ansiktet på den och gejer ? och sen typ ta livet av den genom att sätta en kula i pannan på den :shifty: Jag kommer ihåg att jag spelade något liknanade när jag var ungefär 8 år.alla möjliga vapen fanns det, syra kanske en kniv så man kan skära dom i ansiktete och sånt..

Tror du att du skulle klara av det ? =)

Jag skulle bli överlycklig då =)

Redigerad av SallaD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dubbelpost on.

Här har ni min bana redo att laddas ner för dom som vill pröva den :D

Ahh, den skall spelas. Wunderschön!

Inkluderar den antagligen i .zip-filen :D

Du skulle inte kunna göra ett spel så det är en stor smiley gubbe på skärmen, som man kan tortera ? typ sticka nålar i ansiktet på den och gejer ? och sen typ ta livet av den genom att sätta en kula i pannan på den :P Jag kommer ihåg att jag spelade något liknanade när jag var ungefär 8 år.alla möjliga vapen fanns det, syra kanske en kniv så man kan skära dom i ansiktete och sånt..

Tror du att du skulle klara av det ? =)

Jag skulle bli överlycklig då =)

Töhö, jo, det kanske jag skulle klara av :wub: Skulle bli min egen lilla sardisiska version, då >_< Jag vet inte hur avancerat jag skulle orka att göra det.

Jag kommer nog inte att göra det än, dock. Jag är redan fullt upptagen med ett tetris-liknande spel. Man skall fånga upp gående, färgade varelser och få färgerna att matcha varandra i tetris-fältet :(

post-844-1154541451_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ahh, den skall spelas. Wunderschön!

Inkluderar den antagligen i .zip-filen :D

Töhö, jo, det kanske jag skulle klara av :wub: Skulle bli min egen lilla sardisiska version, då >_< Jag vet inte hur avancerat jag skulle orka att göra det.

Jag kommer nog inte att göra det än, dock. Jag är redan fullt upptagen med ett tetris-liknande spel. Man skall fånga upp gående, färgade varelser och få färgerna att matcha varandra i tetris-fältet :(

Det låter nice, men du skulle inte kuna höra av dig om du gör något sådant spel som jag bad om ? =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad tyckte du om banan? :P

Hmm, jag testade att öppna den, men det resulterade i att spelet krashade. Går den att spela för dig? ^_^

Har hittat en första bugg. om man alt tabbar och tabbar tillbaka så får spelet epelepsi

Ah, den ökända buggen :D

Nee, den kan jag inte göra något åt. Det skyller jag på 3D-motorn jag inte har någon möjligthet att ändra på. En rätt pinsam sak, jag vet :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor