Robert86 Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Precis fixat san andreas till pc efter att ha spelat igenom det ett par ggr på PS2 hur gör man så att siktet låser sig på folk??? man siktar med right mousebutton, men hur låser man det? de e säkert sjukt lätt, men hjälp mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Precis fixat san andreas till pc efter att ha spelat igenom det ett par ggr på PS2 hur gör man så att siktet låser sig på folk??? man siktar med right mousebutton, men hur låser man det? de e säkert sjukt lätt, men hjälp mig Tror inte det finns nån Aimbot eller Auto Aim till Gta Sa Pc.... Kanske finns nån modd men inte som Orginal.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Precis fixat san andreas till pc efter att ha spelat igenom det ett par ggr på PS2 hur gör man så att siktet låser sig på folk??? man siktar med right mousebutton, men hur låser man det? de e säkert sjukt lätt, men hjälp mig Detta är just därför jag hatar GTA till PC. Man sitter ju och spelar igenom det till Ps2 sen bestämmer sig för att skaffa det till PC, man springer runt och slår ner lite folk, polisen kommer, man tar fram pistolen och ska sikta på han, WOOT WOOT DET GÅR INTE ATT LÅSA, busted Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Detta är just därför jag hatar GTA till PC. Man sitter ju och spelar igenom det till Ps2 sen bestämmer sig för att skaffa det till PC, man springer runt och slår ner lite folk, polisen kommer, man tar fram pistolen och ska sikta på han, WOOT WOOT DET GÅR INTE ATT LÅSA, busted Men när man kör på Pc så har man ju en liten bättre Aming förmåga.. Men annars ja det suger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts