Jump to content

Fifa 07

C-J
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 56
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Spana in detta: http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=3099 :P

Edit: Den officiella hemsidan är också uppe nu! http://www.fifa07.ea.com/

Edit2: Det kommer att släppas tidigare i år, redan den 28e September till alla format utom PS3 och Wii.

Spelet är skit.

Grafiken förbättras inte utan den är samma som den var 2005.

FÖRÄNDRA FIFIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillar Fifa mer än PES för att alla klubbar,spelare och arenor har riktiga namn. Och jag tycker 2006 var mycket bättre än 2005.

Men man kan göra egen reklam på tröjorna till PES å det kan man inte på fifa.

Så om nåt lags reklam ändras under säsongen så kan man ändra det på pes men inte på fifa så hahahahaha ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men man kan göra egen reklam på tröjorna till PES å det kan man inte på fifa.

Så om nåt lags reklam ändras under säsongen så kan man ändra det på pes men inte på fifa så hahahahaha :)

Spela roll om man kan det. Jag tycker själv att PES är bättre men inte för att man kan ändra reklam på spelarna ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spela roll om man kan det. Jag tycker själv att PES är bättre men inte för att man kan ändra reklam på spelarna ^_^

Bra sagt, för några här som har sagt att de tycker PES är bättre än Fifa har sagt sjuka grejer, som typ att man kna ändra reklam på tröjorna eller att det är bättre för at när spelarna blir skadade så blir de utburna på bår.

Fifa är ett roligare spel än PES för när jag spelar PES så blir jag förbannad för att de inte kan ta emot bollen utan att den studsar iväg en bra bit från spelaren.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lirade ganska mycket FIFA tills jag var hos min kusin och körde PES...FIFA är så mycket tråkigare när man vet hur mycket roligare det hade varit att spela PES. Vad gillar jag inte med FIFA då? jo jag tycker INTE om känslan och inte heller att det är så simpelt att ta sig fram på planen...kanske lika bra med tanke på att långskott inte ens är att tänka på om man vill göra mål.

När jag spelar skiter jag fullständigt i om arenan heter Old trafford eller ej, om spelaren har Svenska spel på ryggen eller om han faktiskt fått dit sin nya Oddset bild...snälla ni kom på vettiga saker att säga istället för alla dessa "fanboy kommentarer".

Sista fråga...ni vet att det inte händer något om någon råkar tycka annat än er om vilket spel som är roligast va?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor