T-Ryder Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 PES ÄR MKT BÄTTRE!!!!! På fifa bärs inte skadade spelare ut på bår. Pes är bättre men jag gillar ps2 kontroller mer Bahahhahaha, och ?! Sitter du och runkar till skadade folk som bärs ut på bår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Tänkte köpa PES6 på ps2 men orkar inte ladda ner patchar till det. Så det får la bli fifa07. PES ÄR MKT BÄTTRE!!!!! På fifa bärs inte skadade spelare ut på bår. Man kan inte göra ett eget lag (iaf inte på dom nya) Pes är bättre men jag gillar ps2 kontroller mer Kan du läsa? Jag vill inte ha några som säger att köp PES istället för d e bättre, för isåfall så har ni inte spelat Fifa:WC2006 plus att på PES har spelarna den sämsta tekniken jag nånsin sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Tänkte köpa PES6 på ps2 men orkar inte ladda ner patchar till det. Så det får la bli fifa07. PES ÄR MKT BÄTTRE!!!!! På fifa bärs inte skadade spelare ut på bår. Man kan inte göra ett eget lag (iaf inte på dom nya) Pes är bättre men jag gillar ps2 kontroller mer Det här är en fifa tråd. Skapa en PES om du vill diskutera där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Pro Evolution serien är bättre. Köp det istället för FIFA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Pro Evolution serien är bättre. Köp det istället för FIFA. Wörd Det ända som fifa är bättre på än PES är att alla lagen är licenserade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Pro Evolution serien är bättre. Köp det istället för FIFA. Men håll käften, denna tråden handlar om Fifa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Men håll käften, denna tråden handlar om Fifa. Men jag ger ett konkurerande tips! FIFA har blivit ännu ett EA spel som bara drar in pengar men inte förnyas. Medan PRO förändras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Men jag ger ett konkurerande tips! FIFA har blivit ännu ett EA spel som bara drar in pengar men inte förnyas. Medan PRO förändras. Men är du trög? Jag vill inte ha några som säger att köp PES istället för d e bättre, för isåfall så har ni inte spelat Fifa:WC2006 plus att på PES har spelarna den sämsta tekniken jag nånsin sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Kanske såg jag inte det han skrev! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Men jag ger ett konkurerande tips! FIFA har blivit ännu ett EA spel som bara drar in pengar men inte förnyas. Medan PRO förändras. Fifa förändras visst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 FIFA dog för mig efter 2000, och jag fann PES. Nu ska jag dock inte gasta jag älskar PES som en vilsen fanboy (även fast jag älskar det) utan klaga lite på FIFA istället .. 2003 var riktigt bra, medans 2004 var katastrof, 2005 var mediokert och 06 var typ likadant. VM-spelet var sådär, tröttnade snabbt som attan. Det saknas helt variation i sätt att göra mål och många mål är, om inte exakt likadana väldigt lika. Målvakterna är på tok för snabba vilket gör det nästan omöjligt att runda dom, annars håller målvakterna ganska hög klass.. Äh finns 1000 saker jag kan klaga på (gäller PES också, inte lika mycket men mja) så jag skiter i att skriva mer äh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Jag har en fråga. När man får rött kort på en spelare så är han alltid avstängd i nästa match. Varför är det så? För på riktigt är det inte så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Jag har en fråga. När man får rött kort på en spelare så är han alltid avstängd i nästa match. Varför är det så? För på riktigt är det inte så. Jo, om det är en tunering eller en säsong så är det så i verkligheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Jo, om det är en tunering eller en säsong så är det så i verkligheten. Är det väl inte. På riktigt är det ju om man får tre gula kort som man är avstängd nästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Är det väl inte. På riktigt är det ju om man får tre gula kort som man är avstängd nästa. Ja och vid utvisning, men det där skiljer från liga till liga, från cup till cup. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Är det väl inte. På riktigt är det ju om man får tre gula kort som man är avstängd nästa. Om man får 3 gula kort så blir man avstängd resten av tuneringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Om man får 3 gula kort så blir man avstängd resten av tuneringen. Åå fan, visste jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 2 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Vad förvirrad man blir när man ser det senaste ni har skrivit om tre gula kort och så. Fattar inte vad ni skriver. I t,ex La Liga så om man har fem gula kort(sammanlagt under de spelade liga matcherna) så blir man avstängd nästa match, och om man får två gula på en och samma match så blir man avstängd nästa match(och utvisad från den pågående matchen) och om man får rött kort direkt så tas det till en "domstol" (vet inte vad det heter egentligen) där de bestämmer hur många matcher man blir avstängd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Bahahhahaha, och ?! Sitter du och runkar till skadade folk som bärs ut på bår? Vem vet Man kanske får se vad dom gör i omkl¨ädningsrummet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 FiFa 2006 VM till xbox 360 är ju skitball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts