Jump to content

Fifa 07

C-J
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 56
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tänkte köpa PES6 på ps2 men orkar inte ladda ner patchar till det.

Så det får la bli fifa07.

PES ÄR MKT BÄTTRE!!!!!

På fifa bärs inte skadade spelare ut på bår.

Man kan inte göra ett eget lag (iaf inte på dom nya)

Pes är bättre men jag gillar ps2 kontroller mer -_-

Kan du läsa?

Jag vill inte ha några som säger att köp PES istället för d e bättre, för isåfall så har ni inte spelat Fifa:WC2006 plus att på PES har spelarna den sämsta tekniken jag nånsin sett.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte köpa PES6 på ps2 men orkar inte ladda ner patchar till det.

Så det får la bli fifa07.

PES ÄR MKT BÄTTRE!!!!!

På fifa bärs inte skadade spelare ut på bår.

Man kan inte göra ett eget lag (iaf inte på dom nya)

Pes är bättre men jag gillar ps2 kontroller mer -_-

Det här är en fifa tråd. Skapa en PES om du vill diskutera där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag ger ett konkurerande tips!

FIFA har blivit ännu ett EA spel som bara drar in pengar men inte förnyas.

Medan PRO förändras.

Men är du trög?

Jag vill inte ha några som säger att köp PES istället för d e bättre, för isåfall så har ni inte spelat Fifa:WC2006 plus att på PES har spelarna den sämsta tekniken jag nånsin sett.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FIFA dog för mig efter 2000, och jag fann PES. Nu ska jag dock inte gasta jag älskar PES som en vilsen fanboy (även fast jag älskar det) utan klaga lite på FIFA istället ^_^.. 2003 var riktigt bra, medans 2004 var katastrof, 2005 var mediokert och 06 var typ likadant. VM-spelet var sådär, tröttnade snabbt som attan. Det saknas helt variation i sätt att göra mål och många mål är, om inte exakt likadana väldigt lika. Målvakterna är på tok för snabba vilket gör det nästan omöjligt att runda dom, annars håller målvakterna ganska hög klass.. Äh finns 1000 saker jag kan klaga på (gäller PES också, inte lika mycket men mja) så jag skiter i att skriva mer äh.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad förvirrad man blir när man ser det senaste ni har skrivit om tre gula kort och så. Fattar inte vad ni skriver. I t,ex La Liga så om man har fem gula kort(sammanlagt under de spelade liga matcherna) så blir man avstängd nästa match, och om man får två gula på en och samma match så blir man avstängd nästa match(och utvisad från den pågående matchen) och om man får rött kort direkt så tas det till en "domstol" (vet inte vad det heter egentligen) där de bestämmer hur många matcher man blir avstängd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor