C-J Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Ja nu är det dags igen, snart kommer det ut ett nytt Fifa spel och jag undrar vad ni vill att de ska införa i det nya spelet. Jag vill inte ha några som säger att köp PES istället för d e bättre, för isåfall så har ni inte spelat Fifa:WC2006 plus att på PES har spelarna den sämsta tekniken jag nånsin sett. På Fifa 07 vill jag att man ska kunna filma, en sak som händer ofta i verkligheten och som vore en rolig grej i spelet. Det ska vara större skillnad på spelarna hastighet än på de senaste spelen, för att om en snabb spelare har bollen så kan nästan en slö back springa ifatt honom, detta var jättebra på Fifa 2005 och de spelen innan 2003 men sen har det alltid varit så att den bollförande spelaren har blivit jätteslö. Sen så vill jag ha nya snygga dribblingar, och att man sätter långskott lite oftare. Jag kommer inte på nåt mer nu men skriv gärna vad ni tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Att det ska bli mycket svårare att ta sig in i straffområdet. Är ju ganska lätt att ta sig in faktiskt. Sen det här jävla hörnsystemet/inkast systemet är så himla dåligt. Nej... iallafall på hörnorna ska det ändras till det klassiska. Sen ska inte frisparkar vara ett givet målläge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 När kommer det ungefär? Finns det något fast datum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 26 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 När kommer det ungefär? Finns det något fast datum? Det finns inget datum än, men det brukar komma ut i slutet av oktober eller början av November. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Jaha, såpass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Sen ska inte frisparkar vara ett givet målläge. På Fifa WC:2006 är det ju nästan omöjligt att göra mål ---- Jag längtar tills 07 kommer. Jag spelar WC:2006 nästan varje dag nu. Jag vill att man ska kunna skapa egna formationer. Nu kan man bara välja mellan ett antal. Och sen tycker jag att på "skapa ny spelare" ska dom förbättra mycket, varje spelar man gör själv ser handikappad ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 På Fifa WC:2006 är det ju nästan omöjligt att göra mål Otroligt lätt är det. -- Väntar otroligt mycket på det nya fifa, nån somvet till vilka konsoller det kommer till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Otroligt lätt är det. Hur gör man då. För när jag skjuter så tar målvakten den alltid. BTW, i intsällningar har jag världsklass, och sen låste jag upp till perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Hur gör man då. För när jag skjuter så tar målvakten den alltid. BTW, i intsällningar har jag världsklass, och sen låste jag upp till perfekt. Det är lite svårt att förklara, eftersom det är olika frisparkslägen. Ett tips vore att träna påfrisparkar, efter ett tag så får du nog till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Tror Releasen var i Oktober är inte säker, var iaf efter augusti. Dom skulle gärna få göra det lite lättare att skjuta hörnor och frisparkar, som det ser ut i dagens läge är jag besviken. Men har inte spelat 2006. 2005, 2004, 2003 är dom ända jag spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 (redigerad) Vilka spelare är på omslaget? Redigerad 27 juli, 2006 av momo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Hur ser hörn/inkast ut på fifa world cup 06? Kommer antagligen få det idag men jag är nyfiken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Jag vill ha...... KLUBBLAG... är ett måste annars köper jag inte det, det fanns inga klubblag på2006 Spelarna som man inte styr ska bli smartare... om en anfallare får bollen så ska mittfältarna springa upp och hjälpa till. Svårare att dribbla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Jag vill ha...... KLUBBLAG... är ett måste annars köper jag inte det, det fanns inga klubblag på2006 Spelarna som man inte styr ska bli smartare... om en anfallare får bollen så ska mittfältarna springa upp och hjälpa till. Svårare att dribbla Klart det fanns? Det måste va world cup du snackar om. PÅ Fifa 06 fanns det klubblag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 27 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Jag vill ha...... KLUBBLAG... är ett måste annars köper jag inte det, det fanns inga klubblag på2006 Spelarna som man inte styr ska bli smartare... om en anfallare får bollen så ska mittfältarna springa upp och hjälpa till. Svårare att dribbla Som sagt så är det nog WC 2006 som du menar där. Men angående smartare spelare, så tycker jag att det har varit ett stort problem de senaste spelen att det blir stora luckor mellan de olika lagdelarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Ingen annan som håller med om att man ska kunna skapa egan formationer? ---- En annan grej också. Jag stör mig när man spelar med lagan i allsvenskan är detta. Om jag köper fifa 07 och börjar spela det. Då är det truppen som spelade nu 2006. --- btw, nu spelar ju Thuram och Zambrotta i Barca, Cannovaro och Emerson i Real Madrid, och Vieira i Inter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Ingen annan som håller med om att man ska kunna skapa egan formationer? Jo. Om spelet är moddbart som mitt 2003 är så kan man ladda ner en Formation editor Nästa NHL skulle också va bra om man skulle få antigen skapa eller välja en befintlig taktik. vänsterforwarden åker upp bakom målet, högerforwarden vid högra kanten, Centerforwarden passar till högern, högern passar till vänstern och vänstern tillbaks till centern, DET ÄR MÅÅÅL!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 27 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Ingen annan som håller med om att man ska kunna skapa egan formationer? Jo det vore bra om man kunde ha det lite fritt och placera ut var varje spelare skulle spela och deras löpvägar och så, det vore mycket bättre än nu då det inte heller äns finns så många formationer att välja mellan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Egna formationer hade varit skit skönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Tänkte köpa PES6 på ps2 men orkar inte ladda ner patchar till det. Så det får la bli fifa07. PES ÄR MKT BÄTTRE!!!!! På fifa bärs inte skadade spelare ut på bår. Man kan inte göra ett eget lag (iaf inte på dom nya) Pes är bättre men jag gillar ps2 kontroller mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts