gurfi Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 En av mina polare har en tröja där det står: SUPERMAN så blir man full alltså: super-man så blir man full den va rätt trevlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Jaså, bara två minuter max? Jag trodde du fixade mästerverket (=The_go-knappen) under minst 2 timmars tid... ..... hehe Men självklart... Pfff. Vem kan göra ett sånt noggrant arbete på två minuter? Tog ju en evighet att arbeta på den. Ska jag vara ärlig tog det ett helt halvår! Ehm... Jao. Jag älskar min illgröna Ahlgrens bilar t-shirt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Såg en på tunnelbanan som hade en tröja där det stod "Beavara negerbollen". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 "BRIS= Bögarnas Rättigheter I Stjärten" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Men självklart... Pfff. Vem kan göra ett sånt noggrant arbete på två minuter? Tog ju en evighet att arbeta på den. Ska jag vara ärlig tog det ett helt halvår! Ehm... Jao. Jag älskar min illgröna Ahlgrens bilar t-shirt! Lägg opp för faen! *Hotar med pistol* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 (redigerad) Lägg opp för faen! *Hotar med pistol* Ska hitta batterier till kameran. Sen kommer det bild. Editerar när det är gjort. Edit. Snorgröna snorkråkor . Nu funkar inte kameran heller. Inte ens med full-laddade batterier. Redigerad 30 juli, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 "Aldrig förr så har så många lärt så lite på så lång tid" med lite fula figurer runt. Avslutningtshirten i 9:an, skitkul. Skolåret efter var bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Min fasra har en tröjja det står. Who are these kids And why are they calling me dad? Lite små kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 På tal om t-shirts så fick jag mina nya idag =) http://img157.imageshack.us/img157/9884/0001190wt3.th.jpg Beställda var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 30 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Beställda var? www.hotstuff.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts