ZalCiNoWa Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Har en tröja där det står "VADÅ CAMPA?! JAG RÖRDE FÖRFAN INTE PÅ MIG?!?!?!" Och en APB-tröja, infogar en bild, (Står " Svenska antipiratbyrån representant") Svenska Antipiratbyråntröjan är ju jättehet, vart inköptes den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Jag hatar t-shirts med skämt på. Det är bara turister som bär sådana plagg. Håller med till 100%!, och white trash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 De flesta tshirtar på www.tshirthell.com är jävligt kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 (redigerad) Har en tröjja det står FBI på, female body inspector (stavning). Och en som är som ett syn test, If u can read this shirt you have very good eyesight, while you are down here why don´t you give me a blowjob Köpta i mexiko ! Redigerad 27 juli, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Har en tröjja det står FBI på, female body inspector (stavning). Och en som är som ett syn test, If u can read this shirt you have very good eyesight, while you are down here why don´t you give me a blowjob Köpta i mexiko ! Din signatur är för bred. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 27 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 På tal om t-shirts så fick jag mina nya idag =) http://img157.imageshack.us/img157/9884/0001190wt3.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Din signatur är för bred. Och ? Har haft den här rätt länge nu, och ingen har klagat. Stör den dig eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Och ? Har haft den här rätt länge nu, och ingen har klagat. Stör den dig eller ? R2D2 har blivit en riktig gnällspik nu på sista tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Har en bild på en tröja där de e Blå tröja och de Står "Trekant?" pga Ishockey spelarna som hade 3Kant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Och ? Har haft den här rätt länge nu, och ingen har klagat. Stör den dig eller ? Den bryter mot reglerna, fattar du inte eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 R2D2 har blivit en riktig gnällspik nu på sista tiden... Puss på dig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Puss på dig också. Haha, inget illa menat. Men du har gnällt en hel del nu på sista tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Haha, inget illa menat. Men du har gnällt en hel del nu på sista tiden. Senaste tiden har jag varit bortrest och inte gnällt på någon mer än min syrra. Men jag kanske är lite smågnällig. Har som hobby att klaga när någon bryter mot reglerna. Kanske är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 (redigerad) Den bryter mot reglerna, fattar du inte eller? Palla om den är för bred, listan går ju inte åt sidan ? Tar lixom ingen plats. *hela världen går under* Får väll fixa det då, om det nu är sååå viktigt! Redigerad 27 juli, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 (redigerad) Palla om den är för bred, listan går ju inte åt sidan ? Tar lixom ingen plats. Men ge upp. Byt bara. *edit* Eller bara klipp av 39 pixlar till vänster, dom tillför ingenting mer än plats. Redigerad 27 juli, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Men ge upp. Byt bara. *edit* Eller bara klipp av 39 pixlar till vänster, dom tillför ingenting mer än plats. Nöjd nu eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Nöjd nu eller ? Självklart. Är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 (redigerad) MaiMstream: Vart tog "våra" knappar vägen på den där sidan? Redigerad 27 juli, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 MaiMstream: Vart tog "våra" knappar vägen på den där sidan? Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo. Min skapelse på två-minuter-max är borta!!!!!!!!!!!!!! :'( Och jag som inte hunnit beställa Maimstream-knappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo. Min skapelse på två-minuter-max är borta!!!!!!!!!!!!!! :'( Och jag som inte hunnit beställa Maimstream-knappen Jaså, bara två minuter max? Jag trodde du fixade mästerverket (=The_go-knappen) under minst 2 timmars tid... ..... hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts