Bubba Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Tjena har googlat runt lite efter soft men jag undrar om ni vet någon sida som är helst billig och har bra soft air guns.. Tack på förhand OBS Svensk sida //Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Yepp, http://www.combatzone.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kennzil Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Du kan inte få både billigt och bra. Antingen eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Du kan inte få både billigt och bra. Antingen eller Jo, utomlands så kan man det. Det var en kompis till mig som köpte en softairgun som var assbra med lasersikte och sånt för 17 euro , det skulle väl kosta 1000 kr i Sverige, men då kostar ju resan så du kanske har rätt ändå hehe:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 26 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Hehe jo de kan ju bli ganska dyrt =) Men kan ni hitta en så bra soft som möjligt (Eldriven) för max 1000 kr på combatzone för jag fattar mig inte på vilken som är kraftigast mm... eller kan ni säga vad jag ska tänka på vid köp av soft? Jag var på tyngsryd marknad å köpte en soft för några dagar sen och två dar efter pajja den... så när man drar bak fjädern så åker kulan ut genom pipan... hahahaha fin kvalite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kennzil Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Hahaha, eldriven? Är du rädd om skinnet? Såna skjuter knappt igenom en godispåse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Eldrivet under 1000:- så är det pistol som gäller och de är svaga allihopa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 27 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Ok.. Så ni rekomenderar en Som kräver mantelrörelse då?? men det är ju inte så bra att ha i krig.. :'( Kan ni ge tips på någon prisvärd?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Jo, utomlands så kan man det. Det var en kompis till mig som köpte en softairgun som var assbra med lasersikte och sånt för 17 euro , det skulle väl kosta 1000 kr i Sverige, men då kostar ju resan så du kanske har rätt ändå hehe:P Haha jag köpte en med Lasersikte och sånt på Kvibergsmarknad för 60kr och den höll samma klass som dom kompisar köot i utlandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Man kan inte köpa soft air guns (gevär) under 3000kr. Man kan inte köpa sort air guns (pistoler) under 1000kr. (ungefär) imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
webster89 Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Tjena har googlat runt lite efter soft men jag undrar om ni vet någon sida som är helst billig och har bra soft air guns.. Tack på förhand OBS Svensk sida //Bubba www.RSOV.com Högkvalitets gevär från 500kr och uppåt. (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 www.RSOV.com Högkvalitets gevär från 500kr och uppåt. (Y) Grattis till att ha dragit upp en nu 3 år gammal tråd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Varför är det så många soft air gun-trådar som dras upp med jämna mellanrum? Gosh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts