Foo Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Cos(5v) = Cos(v) Lös ekvationen! Jag fick fram att ett svar är v = n(pi)/6 men det finns ett till svar... hur får man fram det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kennzil Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Jag har g i matte A så det ska väl inte vara något problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Den matten är lite väl för tidig för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Jag vet inte hur Cos fungerar men på nått sätt borde väll v vara lika mycket som (5*v) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 (redigerad) Enligt DarkBASIC COS This command will return the cosine of value were the value is in degrees between 0 and 360. The value can be a real or integer number. The return value is a real number. Syntax Return Float=COS(Value) Talar vi om samma COS? Redigerad 26 juli, 2006 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kennzil Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Jag vet inte hur Cos fungerar men på nått sätt borde väll v vara lika mycket som (5*v) Om v = 5*v så borde väl v vara 0? eller har jag fel igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Om v = 5*v så borde väl v vara 0? eller har jag fel igen? Mja, det är ett svar, men det finns 9 till Har föresten löst den nu med annan hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts