r4ll3 Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Hej, Jag har GTA San Andreas. När jag går in i en bil så laggar det i 10 sek. Det är Radion som gör så att det laggar. Så är det nån som vet hur jag ska gö så att den inte kommer framm från början när jag kommer in i en bil. Har testat tagit Auto-Tune men det hjälper inte. Har också testat tagit Radio-off men sen när jag går in i en bil byts det igen. Nån som vet hur jag kan fixa det? Det är väldigt iriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Hej, Jag har GTA San Andreas. När jag går in i en bil så laggar det i 10 sek. Det är Radion som gör så att det laggar. Så är det nån som vet hur jag ska gö så att den inte kommer framm från början när jag kommer in i en bil. Har testat tagit Auto-Tune men det hjälper inte. Har också testat tagit Radio-off men sen när jag går in i en bil byts det igen. Nån som vet hur jag kan fixa det? Det är väldigt iriterande. Asså, "Radio off" är att du stänger av Radion i den bilen.. Men pröva nåt i "Settings"?? Tror det går att switcha off radion i alla bilar... Så var det för mig med när jag spelade Gta VC men inte i Gta Sa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Om du instalerar spelet kan du välja om du vill ha musiken eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Om du instalerar spelet kan du välja om du vill ha musiken eller inte Nja, Man får väl välja om man vill spara Musiken på Hårddisken eller om du vill spela den från Cd??? Eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Nja, Man får väl välja om man vill spara Musiken på Hårddisken eller om du vill spela den från Cd??? Eller?? Aha... nee jag vet inte ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 (redigerad) Laggar det när du har radion på är din dator för dålig. Redigerad 27 juli, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Är ditt ljudkort inbyggt i moderkortet? kan lagga då, hände en polare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Kanske om du sänker radio volymen i settings? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Kanske om du sänker radio volymen i settings? PRECIS! Sätt bara den på det lägsta så slipper du hålla på och stänga av radion hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 PRECIS! Sätt bara den på det lägsta så slipper du hålla på och stänga av radion hela tiden. Hoppas du var ironisk! Nej men installera om spelet och välj att installera Gta Sa Radio på hårdisken om du inter redan har det så för då vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts