ZcruweN Skrivet 28 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 En zundapp KS50 68 men jag "byggde" om den till en 71 efter som det e så jävla svårt att hitta en "pungkrossar" tank bild: http://img520.imageshack.us/img520/3484/moppe125da.jpg OMG Onani Jag har somsagt en zündapp ks50 från 82, modelen ser dock helt annorlunda ut, ska ta bild snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Jag glömde nästan bort min min elgitarr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Mina spelkonsoler med spel har varit kostsamma till tusen. Många tusen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Hmm, w800:an kanske men kostade mig förvisso ingenting. Dyraste jag köpt för egna pengar är min numera trasiga iPod (4 lök för några år sen) men av de prylarna jag använder nu är nog mina 2000-kr-lurar en av mina dyraste leksaker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Min BMW 520iA, efter det min BMW 730iA Den förstnämna är rolig då den är utrustad med ett j*kla maffigt ljudsystem och dvd/tv. Chrome rims fattas bara ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 En leksakslastbil från Tonka. Värd kanske 15 000 kronor pga av dess antikvitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 10000kr + några tusen. Lite extra cymbler och div prylar. Kanske 15000kr allt som allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 10000kr + några tusen. Lite extra cymbler och div prylar. Kanske 15000kr allt som allt. Var det inte en dödssynd att stödja ett kapitalistföretag som Coca Cola? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 (redigerad) Jo, stämmer bra Därför köper man inte cola utan trummor istället. Ahaa, damn. Nu fattar jag. Men ja, kan bara säga att det är gammal bild. Jag är nu mera vegan och kapitalist hatare. Redigerad 30 juli, 2006 av SlIpKnOt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Roligt att datorn inte räknas men konsoler räknas, då konsoler är datorer i andra chassin, och de går bara att spela på. Om man inte chippar dom såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Kanske min cross med lite godis i, mums men snart blir nog det ett annat svar (iallfall på roligast leksak se bild) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Oj. har du vaknat till liv Undrade vart du tagit vägen, saknar uppdateringarna i dina projekttrådar. hehe, mjo.. jag finns allt kvar.. men har fått en underbar flickvän så jag har inte så mycket tid över till datorn och diverse projekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Mopeden på 9900 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Bilen, fast vet inte vad den är värd. Jag behövde i alla fall bara betala 2600 kr, men det var lite flummigt. Hoppas jag kan sälja den för tio. När jag var liten hade jag en Moppe, Suzuki TS50 som kostade 12 000, fast den blev stulen. :'( Sen dess har jag ett förakt mot mopeder och dess förare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 När jag var... åtta år eller något så brukade familjen åka och handla varje fredag, och ganska nära Willy:s låg en leksaksaffär. Där hade de ett tvättbjörnsgosedjur som kostade etthundrasex kronor. På den tiden fick jag veckopeng, tjugo kronor i veckan. Varje vecka gick jag till leksaksaffären, tittade på prislappen, klappade den lilla tvättbjörnen och sa "Snart ska jag köpa dig... snart...". Fem veckor senare hade jag lyckats skrapa ihop pengarna, och köpte den. Fan vad stolt jag var över att ha köpt den själv. Inte som alla bortskämda skitungar som bara fick och fick... Det är väl inte min dyraste leksak, men... jag blev nostalgisk, okej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Bilen ^^ värd ca 15 000 ^^ Samma här, både leksaken och värdet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Höm... mopeden skulle jag tro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Mina mopeder är dom dyraste leksakerna jag har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Jag kom på att mina PS2 spel á 400-500 kr styck har kostat mig mycket. Jag tror att jag har drygt 20 spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Min balle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts