Meller Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Jag vet att så gott som alla filmer där Chuck Norris medverkar är skrämmande dåliga. Chuck Norris är en levande legend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Skeleton Key är inte läskig, men ganska bra. Weird, men helt okej. Minnen kommer tillbaka... När vi tittade på den så tiattade vi på Boogey Man innan, och jag pratade sönder hela filmen. Så då sa mina glada kamrater till mig att jag inte fick prata under Skeleton Key. Efter halva filmen bönföll de mig att sluta vara så tyst... Jag är precis som du när det gäller film. Visst är det störande med folk som sitter knäpptysta under filmens gång, och för att senare dra sin fucking diskussion EFTER filmen om filmen? Det kan vara socialt att kolla på film, så länge man gör det på rätt sätt d.v.s. vårt sätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 The Decent var rätt härlig, finns många andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Saw, Saw 2, the blair witch project och The descent... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Ja skiter på mig av Halloween filmerna :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Ja, men du pratade ju så mycket att filmen inte blev ett dugg läskig längre. Tyst med dig... Den var inte läskig från början heller. Dessutom så höll jag ju käft sen, och det passade ju inte heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Den enda skrämmande film jag sett är Hitchcocks Psycho. Slutet är riktigt jävla läskigt; nära nog obeskrivligt. They don't make 'em like Alfie nuh more, no sir-ee. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Elefantmannen (the elephant man) Den som är svartvit från 1980. Den boken fick vi läsa i skolan. Den var äcklig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts